فرمانده سپاه حضرت روح الله در دیدار با خانواده شهید «شیروانی»؛

شهدای دولت پیشگام خدمت به مردم بودند

فرمانده سپاه حضرت روح الله گفت: شهیدان رجایی و باهنر همواره در مسیر خدمت به مردم پیشگام بوده‌اند و این روش یک الگوی ارزشمند و رویه‌ای برای مدیریت کشور شده است.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۴۷
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح الله در دیدار با خانواده معظم شهید «علی اکبر شیروانی» گفت: شهیدان رجایی و باهنر همواره در مسیر خدمت به مردم پیشگام بوده‌اند و این روش یک الگوی ارزشمند و رویه‌ای برای مدیریت کشور شده است.
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.
سردار عمومهدی تصریح کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند؛ امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.
فرمانده سپاه حضرت روح‌الله تبیین دستاوردهای شهدای جمهور و خدمت را از جمله وظایف مهم دانست و گفت: امروز وظیفه داریم در راستای ادای تکلیف و انجام وظایف خود ادامه دهنده راه شهدا در خدمت به مردم باشیم و با عمل پوشاندن به فرامین مقام معظم رهبری در راستای رشد تولید، مهار تورم و رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم قدم برداریم.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به‌ عنوان الگویی مؤثر و مفید برای جوانان در سطح جامعه ترویج شود، خاطرنشان کرد: بیان خاطرات و روایت عملیات‌های دوران دفاع مقدس و شجاعت و ولایتمداری رزمندگان در آن مقطع زمانی می‌تواند بهترین راهکار برای تقویت اعتقادات و مقابله با هجمه دشمنان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار