فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان در دیدار با خانواده شهید «عربی»

شهدا الگوی مناسبی برای جامعه هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان گفت: نیاز امروز جامعه آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهداست، لذا تکریم خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و پیگیری انتظارات این خانواده‌های معظم وظیفه همه مسئولین است.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۵۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ ذسرهنگ پاسدار مصطفی مؤمنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان در دیدار با خانواده شهید «عربی» با بیان اینکه اقتدار امروز کشور ثمره خون شهدا است، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا را برای خود توفیقی می‌دانیم که از طرف خداوند به ما عنایت شده است. 

وی با تاکید بر اینکه ما همواره مدیون و ادامه دهنده راه شهدا هستیم، افزود: امیدواریم خداوند این توفیق را به همه ما بدهد که در مقابل فداکاری‌های این خانواده‌های بزرگوار شرمنده نشویم و خون شهدا را با اعمال و رفتارمان پایمال نکنیم. دیدار با خانواده معظم شهدا حداقل کاری است که ما مسئولان می‌توانیم در مقابل جانفشانی آنان انجام دهیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تصریح کرد: نیاز امروز جامعه آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهداست، تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و پیگیری انتظارات این خانواده‌های معظم وظیفه همه مسئولین است.

سرهنگ مؤمنی بخشی از جهاد تبیین که مطالبه رهبر معظم انقلاب است را تبیین زندگی الهام‌بخش خانواده‌های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.

معلم شهید «محمدرضا عربی» متولد سال ۱۳۳۵ در شهرستان آشتیان بود که در تاریخ ۱۳۶۰/۵/۴ در جبهه مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای شهرستان آشتیان و در کنار همرزمان شهیدش مدفون است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار