به همت بانوان جهادگر بسیجی شاندیز انجام شد:

هدایای بانوان شاندیزی به زائران اربعین حسینی، نماد ارادتِ جهانی + عکس

به همت گروه های جهادی خواهران بسیجی بخش شاندیز و پویش فرزندآوری «شاندیز جوان و پویا» ۴ هزار و ۵۰۰ هدیه فرهنگی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و جهت اهدا به زائران اربعین حسینی با هدف انجام فعالیت فرهنگی موثر در سطح کشوری و جهانی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در اختیار موکب های خدمات رسانی در کشور عراق قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، همزمان با ایام اربعین حسینی، به همت گروه های جهادی خواهران بسیجی بخش شاندیز و گروه جهادی پویش «فرزند آوری شاندیز جوان و پویا» تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی ویژه، جهت اهدا به زائران  در مسیر پیاده روی اربعین تهیه و بسته بندی و در اختیار موکب های خدمات رسانی در کشور عراق قرار گرفت.

بنابراین گزارش؛ این بسته های فرهنگی به ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت بیش از  ۱۱ گروه جهادی خواهران بسیجی بخش شاندیز تهیه و به زائران اربعین حسینی اهدا شده است. 

امسال دومین سال متوالی است که گروه جهادی پویش «فرزند آوری شاندیز جوان و پویا» با همراهی سایر گروه های جهادی خواهران بخش شاندیز باهدف گسترش و ترویج فرهنگ فرزند آوری و انجام فعالیت موثر فرهنگی در سطح کشوری و جهانی اقدام به تهیه و اهدای این بسته فرهنگی در مسیر پیاده روی اربعین به زائران حسینی داشته اند.

این هدایا شامل: انواع گل سر، ملزومات عفاف و حجاب، برخی از ملزومات مورد نیاز موکب های خدمات رسان و تغذیه سالم شامل: توت خشک، برگه سیب و زردآلو، نخود و کشمش و بادام زمینی است که به همراه برگه های دست نوشته با محتوای شعارهای جمعیتی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی بسته بندی شده و جهت اهدا به زائران اربعین حسینی در اختیار موکب های اربعین در کشور عراق قرار گرفته است.

گفتنی است؛ این اقدام زیبای فرهنگی و  خیرخواهانه از سال گذشته با مشارکت خیّرین نیک اندیش و با پای کار آمدن گروه های جهادی خواهران بسیجی و  عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام در بخش شاندیز شروع شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار