مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز:

بسیج یک ظرفیت بزرگ فرهنگی و جهادی در همیاری با دولت‌ها است /۲۵ برنامه جامع به مناسبت هفته دولت در استان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز گفت: بسیج فارغ از گرایش‌های سیاسی دولت‌ها یک ظرفیت بزرگی فرهنگی و جهادی در همیاری دولت، در جهت خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۶۲۲۹۲۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار احسان علیزاد مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز، ضمن تبریک هفته دولت و با اشاره به دو اصل ولایت مداری و مردم باوری در سنجش عملکرد دولت ها، گفت: دولت شهید رجایی علیرغم اینکه در حدود یک ماه دوام، کارنامه قبولی داشت.
بسیج یک ظرفیت بزرگ فرهنگی و جهادی در همیاری با دولت‌ها است /۲۵ برنامه جامع به مناسبت هفته دولت در استان برگزار می‌شود
وی با تشریح برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز در هفته دولت، گفت: علاوه برافتتاح پروژه‌های هفته دولت در استان البرز، برنامه هایی، چون برپایی میز‌های خدمت تخصصی در ادارات، برگزاری شیفت ایثار، اعزام گروه‌های جهادی بسیج جهت محرومیت زدایی، تکریم خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، برپایی اردو‌های راهیان پیشرفت و نشست‌های تبیینی، در دستور کار سازمان بسیج ادارات و کارمندان قرار دارد.

این مسئول با تبریک روز کارمند، عنوان کرد: ۲۹ هزار کارمند در ادارات استان البرز فعالیت می‌کنند که فعالیت‌های آن‌ها از طریق ۱۶ حوزه و ۲۶۰ پایگاه بسیج در جهت خدمت به مردم ساماندهی شده است.


وی همچنین از توزیع ۱۱۲۰ معیشتی به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های مهم هفته دولت در استان البرز است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز با تاکید بر اینکه باید بستر تمدن نوین اسلامی در کشور نهادینه شود، خاطر نشان کرد: امسال با توجه به تقارن هفته دولت و اربعین حسینی ادارات استان، ضمن برپایی مواکب مختلف در کربلا و نجف و ۴۹ موکب جهت خدمات رسانی به جاماندگان اربعین حسینی برگزار کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار