خبرهای داغ:

موج برگشت کاروانهای پیاده روی اربعینی به ایذه از زبان مسئول ستاد بازسازی عتبات شهرستان

ایذه ای های امام حسینی(ع) خون گرم و میهمان نواز پذیرای موج برگشت کاروان اربعین حسینی از محور جنوب به شمال دروازه خوزستان هستند
کد خبر: ۹۶۲۳۰۱۷
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ایذه مسئول بازسازی عتبات عالیات شهرستان ایذه بزرگ احمدی گفت مردم و موکب داران شهرستان ایذه آمادگی برای پذیرایی از موج برگشت کاروان پیاده روی زائران اربعین حسینی که از استانهای مرکزی و اتباع خارجی ( افغانستان، پاکستان هندوستان. قرقیزستان) در هنگام رفت این مسیر را انتخاب کردند را دارند

احمدی می گوید؛ اربعین حسینی که دومین ماموریت ستاد توسعه و باز سازی در زمینه های اسکان و تغذیه زائرین ابا عبدالله الحسین «ع» می باشد امسال به مراتب هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی به لطف خدا و نظر اهل بیت علیهم السلام و قلب پاک مردم متدین مذهبی هیئتی ومسئولین انقلابی شهرستان بالا تر و بیشتر از سنوات گذشته بود.

مسئول عتبات عالیات شهرستان گفت ؛ امروز که روز اربعین حسینی است برنامه ای تحت عنوان جاماندگان اربعین برای کسانی که به هر طریقی نتوانستنددر پیاده روی اربعین شرکت داشته باشند از ساعت ۱۷ با سایر توده های مردمی نماد پیاده روی خود را از چهار راه امام علی .ع. با نوحه خوانی و سینه زنی به سمت محل استقرار مواکب یک فاصله تقریبا پنج کیلومتری هست طی خواهند کرد.

بزرگ احمدی گفت :هدف از این کار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مشائین اربعین و رساندن این حرکت به چشم و گوش افراد بی اطلاع هست.

او گفت؛ هنگام رسیدن به مواکب از همه مردم و زائرینی که درحال برگشت هستند بعداز نماز جماعت مغرب و عشا سفره ای به پهنای دل مومنین به استعداد ده هزار نفر برای دلدادگان آقا ابا عبدالله الحسین«ع» در روز چهلمین آن امام هُمام گسترانده و بصورت یکجا از آنها پذیرائی شام بعمل خواهد آمد.

وی افزود: پس از صرف شام مراسم سخنرانی، روضه خوانی، مدیحه سرائی و سینه زنی در مجتمع مواکب بر گزار میشود.و این برنامه توسط اصحاب رسانه های محلی پوشش داده میشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار