اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماع و دستگیری ۳۱ شرور در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد ۳۱ مخل نظم و امنیت دستگیر شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۲۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماع و دستگیری ۳۱ شرور در مشهد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی (ع) و در راستای آرامش و امنیت شهروندان به‌ویژه زائران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) طرح دستگیری اراذل‌واوباش با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به مدت ۵ روز اجرا شد.

وی افزود: این طرح که با محوریت پلیس امنیت عمومی و با تشکیل گروه مجهزهای واکنش سریع و پشتیبانی تمام کلانتری‌های سطح شهر مشهد عملیاتی شد ۳۱ اراذل‌واوباش به اتهام اخلال و برهم‌زدن نظم عمومی و بعضاً تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

سردار نگهبان تصریح کرد: دراین‌رابطه ۱۹ قبضه سلاح گرم و غیرمجاز، ۴ قبضه شمشیر، ۳۳ قبضه چاقو و قمه نیز از مخفیگاه این افراد شرور کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد: این افراد جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح، شرکت در نزاع‌های دسته‌جمعی و... را در سوابق کیفری خود به یدک می‌کشند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل‌واوباش و افراد هنجارشکن در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار