سیل جمعیت جاماندگان پیاده روی اربعین در کاشمر+ عکس و فیلم

همزمان با اربعین سیدوسالار شهیدان همایش جاماندگان اربعین با حضور اقشار مختلف مردم کاشمر برگزار شدمردم شهرستان کاشمر با جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفر با حضور در مسیر جاماندگان اربعین مسیر ۵ کلیومتری حرم تا حرم را طی کردند.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۳۰
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰

سیل جمعیت جاماندگان پیاده روی اربعین در کاشمر+ تصاویر

به گزارش خبر گزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر همزمان با اربعین حسینی عاشقان ثارالله در دومین شهر زیارتی خراسان رضوی که از حضور در کربلای معلی و مسیر عاشقی جامانده‌اند قدم در مسیر عشق گذاشتند و با حضور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه پیاده‌روی که از اقشار مختلف مردم با سنین مختلف حضور داشتند با قدم گذاشتن در مسیر ۵ کیلومتری امامزاده سید حمزه(ع) تا امامزاده سیدمرتضی(ع) از راه دور به سید و سالار شهیدان سلام دادند و آرزو کردند که سال آینده در مسیر پیاده‌روی کربلا قدم بردارند.

ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت، خادمین زیارتگاه‌ها و بقاع متبرکه، حسینیه‌ها، مساجد، اصناف و اقشار مختلف مردم با برپایی ایستگاه‌های صلواتی از زائران پیاده در مسیر حرم تا حرم در بلوار امامزاده سیدمرتضی(ع) با شربت، شله‌زرد، آش، هندوانه، آب‌سرد، آبمیوه، ساندویچ و ... پذیرایی کردند. 

 
جاماندگان اربعین و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کاشمر همزمان با روز اربعین حسینی به پویش «حُبّ الحُسین یَجمَعُنا» پیوستند.
 
خبرنگار/علیرضا عربی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار