خبرهای داغ:

سرهنگ صنعتکاران: امروز شاهد ایجاد فرهنگ جهادی در حوزه اداری کشور هستیم

امروز مشارکت‌کردن در کارهای خیر جزو نرم‌افزار تخصصی انقلاب اسلامی است و فرهنگ جهادی در حوزه اداری کشور ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۶۲۳۰۵۸
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ «صنعتکاران» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور طی سخنانی در مراسم آغاز رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان کشور و آئین اهدای ۸۵۸ دستگاه یخچال در استان سیستان و بلوچستان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان اظهار کرد: مجموعه دولت در حوزه‌های مختلف مأموریت دارد و به مردم کمک می‌کند؛ فلسفه جلسه امروز دو نکته بود؛ رزمایش اعزام گروه‌های تخصصی جهادی در سطح کشور و اجرای طرح شهید رجایی که یک طرح مشترک بین سازمان ادارات و کارمندان کشور و مجموعه کمیته امداد است.

وی ادامه داد: یخچال‌هایی برای نیازمندانی که در این‌ خصوص کمبودی در حوزه یخچال داشتند تهیه شده است که تقدیم آنان می‌شود. در سال آینده، هم این فضا را گسترش می‌دهیم و هم موارد دیگر را لحاظ می‌کنیم؛ در حوزه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد سعی داریم اتفاقات مطلوب بیشتری را رقم بزنیم.

صنعتکاران خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون ۳۰ هزار میز خدمت جهادی در سراسر کشور برگزار شده و صدها هزار نفر از عزیزان توانستند از این میزهای خدمت، خدمات بگیرند؛ در این میزهای خدمت، فاصله بین هزاران مدیر و مسئول با مردم کم شده است؛ به‌واسطه این میزهای خدمت جهادی مشکلات مردم در مجموعه دولت پیگیری می‌شود.

وی افزود: امروز مشارکت‌کردن در کارهای خیر جزو نرم‌افزار تخصصی انقلاب اسلامی است و فرهنگ جهادی در حوزه اداری کشور ایجاد شده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور عنوان کرد: واقعیت امر این است که ما لیاقت و شایستگی خودمان را در این قرار دادیم که به مردم خدمت کنیم و نوکری کنیم؛ هیچ کاری برای کارگزار نظام، ارزشمندتر از آن نیست که بخواهد نیاز مردم که آفریده خدا هستند را رفع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار