خبرهای داغ:

خدمت رسانی موکب امام زادگان آذربایجان شرقی در اربعین

تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: موکب امام‌زادگان آذربایجان‌شرقی ۱۵ روز قبل از اربعین حسینی بر پاشده و تا چند روز بعد از اربعین حسینی خدمت‌رسان زائران می‌باشند.
کد خبر: ۹۶۲۳۱۵۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، اظهار کرد: پروردگار متعال را شاکریم که برای بار دیگر، در آستانه اربعین حسینی توفیق خدمت در زیر بیرق موکب امام‌زادگان آذربایجان‌شرقی به همراه موکب ابنا الزهرا (س) عراق را شامل حال ما کرد تا خدمت‌رسان زائران امامین عسکریین در شهر سامرا باشیم.
وی افزود: موکب امام‌زادگان آذربایجان‌شرقی به صورت دائمی در فعالیت بوده و از  صبح علی‌الطلوع، بعد از اذان صبح با پذیرایی صبحانه با نان‌های مختلف و نانوایی‌هایی که در این موکب راه‌اندازی شده است شروع به کار کرده و همچنین در طول روز غذاهای لقمه‌ای توسط خادمین در موکب تهیه شده و در بین زائران توزیع می‌شود.

خدمت رسانی موکب امام زادگان آذربایجان شرقی در اربعین
حسینی با بیان این‌که روزانه حدود ۸ هزار پرس غذا در موکب امام‌زادگان آذربایجان‌شرقی طبخ شده و در یک وعده غذایی در بین زوار امام حسن عسکری (ع) و امام هادی (ع) توزیع می‌شود گفت: نماز‌های جماعت و کارهای فرهنگی نیز هر روز برگزار می‌شود.
مدیرکل سازمان اوقاف و خیریه استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: خادمین موکب امام‌زادگان (ع) به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی بوده و نوشیدنی‌هایی مانند چای و شربت و میان وعده‌های غذایی نیز در ساعات مختلف روز بین میهمانان اهل‌بیت (ع) پخش می‌شود‌.
وی ادامه داد: ۱۳۰ نفر از همکاران اداره سازمان اوقاف، خیران بزرگوار و خادمین در موکب امام‌زادگان آذربایجان‌شرقی حضور پیدا کرده تا خدمت‌رسان زائران اهل‌بیت علیهم‌السلام باشند که از تمامی زحمات عزیزان کمال تشکر را داریم.
حسینی افزود: این حرکت‌های پرشور هرساله حرارت باطنی امام حسین علیه السلام را در قلب‌ها بروز و ظهور داده و با عنایت به مسئله جهان اسلام، یعنی مردم مظلوم غزه و فلسطین امیدواریم زمینه‌ساز ظهور حجت ابن‌الحسن‌عسگری (عج) باشد.
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم در سال‌های آینده توفیق حضور در رکاب حضرت قائم (عج) داشته باشیم تا خادم، زائران حرم‌های شریف اهل‌بیت علیهم‌السلام باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار