خبرهای داغ:
هر روز با شهدای گلستان؛

دستکاری شناسنامه برای حضور در جبهه

شهید علیرضا الوندی سنش برابر قانون اقتضای حضور در جبهه را نمیداد ولی به خاطر عشق و علاقه ای که به دین اسلام و ملت خود داشت با دست کاری در تاریخ تولد شناسنامه اش به آرزوی خود برای حضور در جبهه دست یافت.
کد خبر: ۹۶۲۳۱۷۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

دستکاری شناسنامه برای حضور در جبهه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ شهید علیرضا الوندی فرزند حاج ذبیح ا... در بیستم فروردین ماه سال 51 در خانواده مذهبی در روستای سرکلاته خرابشهر دیده به جهان گشود.

آقا علیرضا در اندک زمان حیات پرارزش خود فردی تلاشگر و مقید به مسائل دینی مذهبی بودند. ایشان با الگو قرار دادن جوان کربلا حضرت علی اکبر (ع) و سرور و سالار شهیدان امان حسین (ع) در زندگی خود، در مراسم های مذهبی بخصوص عزاداری هیئت ها و نمازهای جمعه و جماعات حضور درخشانی داشتند.

 از آنجا که ایشان فرزند چهارم از خانواده پنج نفره خود بود، همیشه از برادر کوچک خود مواقعی که مادر بزرگوارشان در بستر بیماری بودند یا برای کار کشاورزی بیرون می رفتند، مراقبت می کردند. علیرضا به مانند دیگر هم رزم های شهید خود، علاوه بر کار منزل و کمک به پدر و مادر از تحصیل غافل نشدند و توانستند تا مقطع راهنمایی به فراگیری علم و دانش بپردازند.

 علیرضا در همان دوران جنگ به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به عضویت نیروی مقاومت بسیج روستا در آمدند. نیروی بسیجی که در آن دوران حال و هوای دیگری داشت، زمانیکه جوانان روستا برای حضور در جبهه های حق علیه باطل از خانواده خود خداحافظی میکردند، در این میان از عاشقان روح الله، شهیدی بود به نام علیرضا الوندی با اینکه سنش برابر قانون اقتضای حضور در جبهه را نمیداد ولی به خاطر عشق و علاقه ای که به دین اسلام و ملت خود داشت با دست کاری در تاریخ تولد شناسنامه اش به آرزوی خود برای حضور در جبهه دست یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار