خبرهای داغ:
پیام فرمانده سپاه استان قزوین در بازگشت زائران اربعین حسینی:

کسانی که معرفت به اهل بیت دارند، عشق و شور کربلا همیشه در دلشان زنده است

کد خبر: ۹۶۲۳۲۳۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین  در راستای بازگشت زائرین اربعین حسینی پیامی به شرح زیر صادر کرد .

 

بسمه تعالی  

شروع جاذبه مغناطیس حسینی در روز اربعین است این همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن های متمادی، در دل من و شماست، کسانی که معرفت به اهل بیت دارند، عشق و شور کربلا همیشه در دلشان زنده است، این از آن روز شروع شده است. امام خامنه ای 01‏/01‏/1385

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست‌- این چه شمعی است که جانها همه پروانه‌ اوست‌

 اى شعله‌ فروزان، اى فروغ تابان، اى گرمابخش دل‌هاى خلایق! تو کیستى با این شکوه و جلال، با این شیرینى و دلنشینى، با این هیبت و اقتدار، با این‌همه لشکر دل‌به‌همراه، با غلغله‌ فرشتگان که در کنار موکب تو با آدمیان رقابت می‌کنند؟ تو کیستى اى نور خدا، اى نداى حقیقت، اى فرقان، و اى سفینة النجاة؟ چه کرده‌اى در راه خدایت که پاداش آن خدائى‌شدنِ هر آن چیزى است که به تو نسبت می‌رساند؟ بنفسى انت، بروحى انت، بِمُهجَةِ قلبى انت، و سلام الله علیکَ یومَ وُلِدتَ و یوم اُستُشهِدتَ مظلوماً و یوم تُبعَثُ فاخِراً و مَفخَراً. 93‏/2‏/29 (متن تقریظ حضرت آقا بر کتاب پنجره های آفتاب)

امام صادق (علیه السلام) می فرمایند: همانا برای زائران امام حسین (علیه السلام) برتری ای در روز قیامت می باشد. راوی گفت چه برتری ای؟حضرت فرمودند : آن ها چهل سال قبل از مردم دیگر وارد بهشت می شوند در حالی که مردم هنوز در حساب و موقف هستند.

امام صادق (علیه السلام) می فرمایند: به درستی که فاطمه (سلام الله علیها) فرزند پیامبر (صلی الله علیه و آله) نزد زوار قبر پسرش حسین (علیه السلام) حاضر شده و برای گناهان آنها طلب استغفار می کند.

حال و هوای شهر قزوین در این ایام دیدنی بود، رفت وآمد عاشقان حسینی،دویدن ،ایستادن،حسرت خوردن،رسیدن،نرسیدن ،جاماندگی،همراه شدن،دل بریدن،دل دادن و...هزاران واژه عاشقانه ی که خود حسین بن علی (علیه السلام) برای دوستانش ذخیره کرده است .سفره ای که بر پا شد ، طعامی که نذر گردید،قدم های که برداشته شد،بدون اینکه همدیگر را قبلا بشناسیم انگار سالیان سال است با هم آشنا هستیم ،مرز ،جغرافیا،گویه،زبان، لباس، و...چقدر حقیر است در برابر یکی شدن ما و ما چقدر قدرتمند هستیم .راز جمله حاج قاسم عزیز که فرمود :ما ملت امام حسین (علیه السلام) هستیم ،رمز بزرگی ما است .

زائران حضرت ارباب،همرزمان عزیزم ،هم استانی های با کرامتم در دارالمومنین قزوین

رجا واثق دارم که به نیابت از امام زمان (عج) ، امام خمینی(ره)،حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) ، سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی ،سیدالشهدای خدمت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش وسه هزار لاله ی لاله زار قزوینی ها، «شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت پایدار ، شهدای بیداری اسلامی ، شهدای آتش نشان، شهدای ترور ، همه رفتگان ،ملتمسین به دعا ،مریض های بیمارستانی و جا ماندگان سفر عشق شدید »گوارایی وجودتان باشد و زیارتتان قبول انشاءالله.

وظیفه اینجانب بود که خدمت تک تک شما بعد از زیارتتان برسم وخاک قدومتان را توتیای چشمم کنم ،اما فرصت کم است واز طریق این دل نوشته عذر کوتاهی خدمتم را تقدیم می دارم و امیدوارم مشمول دعای شما باشم .سلام مرا به خانواده های محترمتان،بستگانتان ،همسایه هایتان ،هم هئیتی ها یتان، هم مسجدی هایتان وبسییجیان عزیزی که در رستاخیز اربعین حسینی زائر بودند برسانید .خدا می داند که چقدر مشتاق دیدن شماها هستم و این آتش اشتیاق را در وجودم شعله ور نگه می دارم و به حرارت حسینی ها زنده تر می شوم . به امید تعجیل در ظهور مولا و صاحبمون حضرت مهدی (عج،)، طول عمر با عزت برای رهبری عزیز، رفع گرفتاری از امت اسلامی و ایران عزیز انشاالله

التماس دعا

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین

برادر کوچک شما سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی  

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار