بازدید فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان‌ از پایگاههای مرزی سردشت

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) از مناطق مرزی رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) مستقر در مناطق شهرستان سردشت آذربایجان غربی سرکشی و بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۳۲۶۲
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶

بازدید فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان‌ از پایگاههای مرزی سردشت

 به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان سردار جهانبخش کرمی ضمن تقدیر و تشکر از حضور رزمندگان ولایتمدار تیپ 36 انصارالمهدی(عج) و تلاش شبانه روزی سردار عباسی فرمانده تیپ 36 که در این شرایط سخت و در برپایی امنیت پایدار و برخورد با گروههای ضد انقلاب در این مناطق به ویژه کوههای سربه فلک کشیده آذربایجان غربی در حال نگهبانی هستند اظهار داشت: اقدامات سپاه در حوزه های مختلف در این مناطق چه تلاشی برای تامین امنیت پایدار و چه عمرانی، محرومیت زدایی و مردم داری ستودنی و جای تقدیر دارد.

سردار کرمی با تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد: ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) و حضرت امام حسین(ع) باشیم.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمتگزاران صادق مردم هستند و در همه عرصه های خدمت و هنگام نیاز حضور دارند و به خدمت به مردم افتخار می کنند گفت: مردم ایران سپاه پاسداران را دوست دارند و به خاطر آن به خود می بالند، سپاه سرزنده و با نشاط به خدمت خود ادامه می دهد و تحریم های دشمنان از محبوبیت سپاه چیزی نمی کاهد.

 سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در همه عرصه ها ایستادگی کرد و شهیدانی چون سلیمانی را تقدیم کرد، افزود: سپاه پاسداران هم در برپایی امنیت در مناطق شمالغرب هم در جهاد تبیین و در همه عرصه ها حضور جدی داشت و نگذاشت خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد شود و لذا دشمنان از همین باب عصبانی هستند.

وی با بیان اینکه سپاه نیروی کارآمدی است که همواره به مفهوم واقعی، پاسدار نظام اسلامی بوده است تاکید کرد: سپاهیان سبز پوش، حراست از انقلاب اسلامی و ارزش ها آن را در عمل نشان دادند و به آن افتخار می کنند.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: مردم مناطق مرزنشین به ویژه مردم این منطقه، مردمی ولایتمدار، مومن، انقلابی، همیشه در صحنه و ارزش های اسلامی و سپاه هستند و این نوع تهدیدات دشمنان نمی تواند مردم را از سپاه و رهبری و انقلاب جدا سازد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش ممتاز تیپ 36 زنجان در تامین امنیت شمال غرب کشور در ماموریت های محوله عنوان داشت: تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان در ماموریت های سالهای گذشته بسیار موفق ظاهر شده است و همچنین این تیپ در انجام ماموریت های خود بسیار عالی عمل کرده است.

در پایان سردار محمدرضا عباسی فرمانده تیپ ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع رزمندگان تیپ گزارشی از آخرین وضعیت حضور تیپ در این مناطق به وی ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار