خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور

مداحان و ذاکران اهل بیت در سمنان تجلیل شدند

مداحان و ذاکران اهل بیت در سمنان با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی کشور تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۶۲۳۲۹۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مصطفی خورسندی، رئیس بسیج مداحان هیئت‌های مذهبی کشور در آیین تجلیل از مداحان و ذاکران اهل‌بیت در سمنان با بیان نقش مداحان و ذاکرین اهل‌بیت در هدایت‌گری جامعه اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری مداحان در روشن گری جهاد تبیین بیشترین تأثیرگذاری در بین مخاطبان را دارند.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئتهای مذهبی کشور با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به مداحان و ذاکران اهل‌بیت گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هیئت‌های مذهبی محل جهاد تبیین هستند و پرچم این جهاد بر دوش ذاکران و مداحان اهل‌بیت قرار دارد.

خورسندی خطاب به مداحان و ذاکران اهل‌بیت گفت: باید قدر و سهم خود را بدانید و وظیفه خود را در راستای جهاد تبیین به‌درستی عمل کنید.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی متولی ذاکران و مداحان است، گفت: سپاه و بسیج در بحث اردوی راهیان پیشرفت و راهیان نور کاملاً در خدمت سازمان تبلیغات است.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور تأکید کرد: وظیفه‌مان را در پرچم‌داری جهاد تبیین به‌درستی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد؛ امام جمعه موقت سمنان هم فرهنگ‌سازی و حضور ذاکرین در ابعاد مختلف جامعه را یادآور شد و گفت: موسیقی گرایش ذهنی در انسان‌هاست که ادغام هنر و موسیقی با مفاهیم دینی میتواند امر هدایت‌گری جامعه را تسهیل بخشد.
قنبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان هم با بیان اینکه جهاد تبیین سبب تحریک احساسات و اغنای اندیشه میشود، گفت: هیئت محل شعور و شور هستند که تأثیر گفتهٔ مداحان در ذهن و احساس مخاطب منجر به رفتارسازی شایسته در افراد میشود.
در پایان این مراسم از جواد مهرکوشان، پیرغلام اهل‌بیت و مداح سمنانی قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار