برگزاری طرح تابستانی بچه های محله در پایگاه راهیان کربلا

تبریز- در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ، پایگاه بسیج راهیان کربلا حوزه بسیج شهری مقداد طرح تابستانی بچه های محله را با استقبال ویژه اعضا برگزار می کند.
کد خبر: ۹۶۲۳۳۲۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول طرح تابستانی پایگاه بسیج راهیان کربلا در این خصوص گفت: طرح تابستانی امسال در مقایسه با سال قبل با استقبال پرشور اعضای نوجوان پایگاه همراه می باشد . 

مهرداد صداقت افزود: پایگاه بسیج راهیان کربلا از اوایل تابستان ۱۴۰۳ با ثبت نام بیش از ۴۰ نفر بصورت رایگان ، در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عزیز محله اقدام نموده است . 

وی ادامه داد: در این طرح ، اولویت تقویت دروس مقاطع تحصیلی می باشد و در کنار آن برنامه های تفریحی و ورزشی در محل پایگاه برگزار می گردد .

صداقت اضافه کرد: این طرح در رشته های قرآن کریم، کامپیوتر، ریاضی و زبان انگلیسی فعالیت داشته که موجب شده تا اعضا استقبال پرشوری از برنامه ها داشته باشند . 


وی از دیگر برنامه های ورزشی طرح تابستانی این طرح را برگزاری مسابقات فوتسال، پینگ پنگ، دارت، استخر و کوهپیمایی برشمرد.
 
صداقت خاطرنشان کرد: طرح تابستانی پایگاه بسیج راهیان کربلا در طول سال در کنار جوانان و نوجوانان بوده و تلاش خواهیم کرد تا دوستانی که بظاعت مالی کمی دارند از خدمات رایگان پایگاه بسبج بهره مند شوند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار