خبرهای داغ:
بخشدار شوسف در گفتگو با "خبرگزاری بسیج" مطرح کرد:

تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و آبرسانی در بخش شوسف با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته

روشندل گفت: در یک‌سال گذشته پروژه‌های عمرانی، آبرسانی، زیرساخت معابر، آسفالت و بهسازی راه ها و جاده ها با اعتبار بیش از ۶۰‌میلیارد تومان از سوی دولت سیزدهم در بخش شوسف، شهرستان نهبندان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۰۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) شهر شوسف، شهرستان نهبندان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت ششم شهریورماه روز بسیج‌ کارمندی، با مهندس نورعلی روشندل بخشدار شوسف گفتگویی به شرح ذیل داشته است:

*خودتان را معرفی کنید؟‌ نورعلی روشندل هستم، ۵۰ ساله اصالتا اهل روستای اسدآباد شهرستان نهبندان

*آقای روشندل چطور شد که بخشدار شوسف شدید؟ سالها بود که چندین مرحله از بدو ورود به فرمانداری پیشنهاداتی از قبیل پست مدیریت شورای آرد و نان یا پیشنهاد بخشداری از طرف فرمانداران و نمایندگان مجلس مطرح می‌شد اما علاقه ای به پست مدیریت نداشتم تا اینکه در سال ۱۴۰۲ با پیشنهاد فرماندار وقت و تاکید نماینده محترم و تعدادی از مدیران استانداری با توجه به سالهای پایانی خدمت، مسئولیت بخشداری شوسف را پذیرفتم.

 *‌تاکنون‌ چه مسئولیت‌هایی دولتی داشتید؟ کارپرداز و مسئول نقلیه فرمانداری نهبندان، متصدی امور دفتری دبیرخانه فرمانداری، بازرس شورای آرد و نان و رئیس دفتر فرماندار، مشاور فرماندار در امور ایثارگران اکنون بخشدار شوسف هستم.

*از عملکردتان در مدتی که در این مسئولیت هستید، بفرمایید؟ در مدتی که بخشدار شوسف بودم خدمات زیاد و مهمی توسط دولت انجام گرفته از جمله:

 *در حوزه اداره برق؛ عملیات برق رسانی به مسکن ملی شوسف با صرف مبلغ یک ونیم میلیارد تومان، توسعه و بهینه سازی شهرک ذهاب با صرف مبلغ ۱ میلیارد تومان، برق رسانی به روستای گل گزی با صرف مبلغ ۲ میلیارد تومان، اجرای عملیات برق رسانی به مزار بی بی مریم

* در حوزه اداره امور عشایری؛ با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان: تسطیح ۲۱۰ کیلومتر از ایل راه های بخش، تکمیل فاز ۳ آبرسانی خواجه منجیکو و بهره مندی ۵ محله عشایری و ۶۰ خانوار با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، تامین آب شرب عشایر و دام عشایر ۳۰۰ خانوار با اعتبار ۲ میلیارد تومان، آبرساني محله عشایری شورابک و تالاران ۴ کیلومتر با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، احداث ۲۵ چشمه سرویس بهداشتی در روستاها و محلات عشایری

 *در حوزه اداره راه؛ خط کشی باند دوم پیچ حسین آباد و طارق، ادامه تکمیل پل ورودی شوسف که حدود ۳/۵ میلیارد تومان تا کنون هزینه شده. روکش آسفالت گرم و اسلاری ۱۴ کیلومتر از جاده اصلی شوسف به نهبندان، روکش آسفالت حفاظتی ۱۸ کیلومتر از جاده چاهدراز و سیکوری، افتتاح ۵ کیلومتر از باند دوم محور نهبندان به شوسف حدفاصل اسدآباد تا نرسیده به مسجد امام خمینی (ره)، آسفالت ۷ کیلومتر از جاده کلاته حبیب و تکمیل زیر سازی ۱۲ کیلومتر دیگر، آسفالت تراشی ۶ کیلومتر از محور نهبندان به شوسف، لکه گیری جاده های ذهاب، خواجه منجیکو، حسین آباد، همند، خونیک، رای، طارق

 *در حوزه بنیاد مسکن؛ اجرای طرح هادی ۷پروژه با مساحت ۲۵هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، الحاق ۱۸ هکتار اراضی به محدوده شهر شوسف و واگذاری ۳۳۵ قطعه زمین به متقاضیان، الحاق۵۵ هکتاراراضی به ۵ روستا جهت واگذاری به متقاضیان روستایی، ایجاد سد خاکی در حوزه آبخیز طارق با اعتبار۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان است؛ اینها تنها گوشه ای از خدمات بزرگی است که توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مدت به مردم ولایتمدار بخش شوسف تقدیم گردیده است

*به عنوان بخشدار شوسف بفرمایید وضعیت پروژه مسکن ملی شهر شوسف در چه مراحلی قرار دارد؟ به لطف خدا و با پیگیری‌های صورت گرفته؛ نرخ سود بانکی وام پروژه‌های مسکن ملی در شهر شوسف کاهش محسوسی داشت، زیرساخت برق، گاز و شبکه آبرسانی انجام شده، مراحل زیرسازی و جدول گذاری و تسطیح برخی از معابر هم صورت پذیرفته که پیشرفت خوبی دارد.

* در مدت تصدی شما در بخشداری شوسف رابطه شوراها و دهیاران با بخشداری را چگونه می بینید؟ رابطه دهیاران و شوراهای اسلامی در این مدت بسیار خوب بوده است و واقعاً همیشه اعلام رضایتمندی می کنند و ما هم با همه عزیزان جهت پیگیری و رفع مشکلات مردم ارتباط مستمر و نزدیک داریم و تمامی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها همواره برای رفع مشکلات و بیان مطالبات خود به بخشداری مراجعه داشته و دارند.

*جناب بخشدار با وجود رضایت کامل مردم بخش شوسف از عملکرد شما براساس نظرسنجی های انجام شده، آیا در دولت جدید به ادامه خدمت در این منصب ادامه خواهید داد؟ ما تابع تصمیمات مدیران ارشد هستیم انشاءالله اگر بتوانیم خدمتی به مردم انجام دهیم که باعث رضایت خلق باشد تا یکسال دیگر با همراهی مدیران دلسوز در خدمت مردم خواهیم بود.

*تصمیم شما برای بعد از بازنشستگی از منصب دولتی چیست؟‌به امید خدا بعد از اتمام خدمت شرکت توسعه و عمران را راه‌اندازی می‌کنم.

*از اینکه وقتتان را در اختیار خبرگزاری بسیج گذاشتید صمیمانه از شما تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار