خبرهای داغ:

تولید بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در پنج ماهه ابتدایی امسال با تولید بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات برق، شاهد افزایش ۱۲ درصدی تولید این نیروگاه در مقایسه با مدت مشابه پارسال بودیم.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۰۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محسن حافظی مجموع تولید پنج ماه نخست سال جاری  را ۳ میلیون و ۸۰۷ هزار و  ۴۵۲ مگاوات ساعت عنوان کرد و گفت: این نیروگاه به لحاظ گرمای بی سابقه هوا  یکی از سخت‌ترین سال‌های فعالیت خود را سپری می‌کند و ما نیز نهایت تلاش خود را جهت تولید پایدار این انرژی حیاتی بکار گرفتیم.

وی با اشاره به افزایش ۲۳ مگاواتی تولید لحظه‌ای واحد‌های نیروگاه رامین در ۵ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل  گفت: این نیروگاه سالهاست که با چالش‌های متعددی روبروست که بخشی از آنها با بهره مندی از دانش و تجربه ارزشمند کارکنان این مجموعه بهبود یافته و بخشی دیگر نیازمند نگاه ویژه مدیران بالادستی است تا بتوانیم واحد‌های تولیدی را با حداکثر توان در مدار نگه داریم.

حافظی ادامه داد: با تلاش و همت کارکنان این نیروگاه و همچنین مشارکت هموطنان در صرفه جویی انرژی برق روز‌های باقیمانده از تابستان داغ امسال را بخوبی سپری نماییم.  

نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور با  ۶ واحد تولیدی در حال گذر از آخرین روز‌های پرمصرف برق در تابستان داغ خوزستان می‌باشد و نقش مهمی را در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور  ایفاء می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار