مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه عاشورا در گفت و گو با بسیج:

اجرای بیش از 450 برنامه در ادارات همزمان با هفته دولت

تبریز- مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه عاشورا از اجرای بیش از 450 برنامه در ادارات همزمان با هفته دولت توسط بسیج کارمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۱۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
محمدعلی ریحانی خواه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مهم ترین و محوری ترین برنامه های بسیج کارمندان و ادارات سپاه عاشورا برپایی میزهای خدمت در طول سال و بخصوص در هفته دولت است.
وی برپایی میزهای خدمت را کارآمدسازی مدیران و کارمندان عنوان و بیان کرد: این میزها بعد از ظهرها و در مناطق محروم، حاشیه شهرها و روستا برای ارائه خدمات بهتر انجام می شود که دقیقا کاری است که زیبنده نظام جمهوری اسلامی است.
ریحانی خواه همچنین از اجرای پویش نذر خون در هفته دولت خبر داد و افزود: با هماهنگی مراکز انتقال خون در تبریز و شهرستان ها این پویش اجرا می شود که کارمندان داوطلب اهدای خون در آن شرکت می کنند.
وی همچنین با اشاره به مصادف بودن هفته دولت با اربعین حسینی اظهارداشت: در این ایام با همکاری بسیج کارمندان و ادارات سپاه عاشورا 18 موکب در مرز تمرچین، کربلا، سامرا و نجف دایر و به ارائه خدمت به زوار امام حسین(ع) پرداختند.
ریحانی خواه با بیان اینکه حدود 57 هزار کارمند در آذربایجان شرقی جامعه هدف ما بوده و 75 درصد آن ها بسیجی هستند، گفت: برای این قشر برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در طول سال برگزار می شود که برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و طلاق در راستای آگاه سازی کارمندان و مضرات آن ها از آن جمله است.
مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه عاشورا همچنین برگزاری کارگاه های ازدواج آسان و تبیین فرزندآوری را از دیگر برنامه های این فشر در راستای جوانی جمعیت کشور نام برد.
ریحانی خواه برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوهای راهیتان نور و دهها عنوان برنامه دیگر را از برنامه های محوری بسیج کارمندان در طول سال برشمرد و گفت: در این هفته اردوی زیارتی به محل شهدت شهدای خدمت نیز در این هفته برگزار می شود.
وی تجلیل از بسیجیان نمونه کارمند، دیدار با امام جمعه در شهرستان ها، اجرای ویزیت رایگان در روستای ازوم ورزقان، توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم، فضاسازی ادارات، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری نشست تحکیم بنیان خانواده ها را از دیگر برنامه های هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان خواند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار