خبرهای داغ:

طرح‌های عمرانی و خدمات روستایی شادگان همزمان با هفته دولت بهره‌برداری شدند

همزمان با ایام هفته دولت طرح‌های عمرانی و خدماتی روستایی با حضور جمعی از مسئولان محلی روز سه‌شنبه در شهرستان شادگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۶۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

فرماندار شادگان سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌های خدماتی در روستای البوعبید گفت: ۲۲ واحد مسکونی به مناسبت هفته دولت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ه) در شهرستان شادگان تحویل شد.

جمال صالح‌زاده بیان کرد: این واحدهای مسکونی با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد علوی احداث شدند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه احداث مسکن و مقاوم سازی مددجویان در شهرستان شادگان ادامه خواهد داشت، گفت: احداث مسکن برای مددجویان یکی از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات حمایتی بهزیستی برای افراد تحت پوشش است.

فرماندار شادگان اظهار کرد: عملیات آسفالت خیابان‌های روستاهای آلبوعبید، منصوره، ابوسدره، نهرشناوه، عنایتی بالا، بیت عبید و روستای فرع زایر با متراژ ۱۶۸ هزار متر مربع اجرا شد.

وی افزود: همچنین یکهزار پایه چراغ در روستاهای منصوره، آلبوسوادی، سفلی، ابوسدره، مصفا، شبیشی کوچک، شبیشی بزرگ و روستای مالکی نصب و به بهره‌برداری رسید تا ساکنان این روستاها از نعمت روشنایی بهره ببرند.

صالح‌زاده با اشاره به لایروبی انهار در روستاهای بخش مرکزی شادگان گفت: این طرح به منظور توسعه نخلستان‌های روستای اجرایی شده که شامل ۱۰۰ هزار متر مربع لایروبی انهار با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال است.

بهره‌برداری از طرح‌های بخش خنافره

فرماندار شادگان گفت: زیرسازی جاده ساحلی و منطقه مزرعه به وسعت ۳۲ هزار متر مربع با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال و آسفالت جاده ساحلی و معابر روستای عبودی در وسعت ۲۱ هزار متر مربع با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

صالح‌زاده با اشاره به اجرایی شدن عملیات تعریض و احداث آبروها در روستای فیه شاوردی بخش خنافره افزود: این طرح شامل احداث ۶۸ دهانه آبرو با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال است.

وی اظهار کرد: همچنین سنگ کاری انهار به وسعت یکهزار و ۹۰۰ متر مکعب در روستای فیه شاوردی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و در روستای شاوردی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال اجرا شد.

فرماندار شادگان به اجرای طرح زیرسازی خیابان‌های روستای ناصری اشاره کرد و گفت:این طرح شامل ۱۳ هزار متر مربع زیرسازی آسفالت با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال است.

صالح‌زاده گفت: سنگ کاری و احداث جوی و جدول در روستای سالمی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و نصب ۱۲۷ پایه چراغ ال ای دی در روستای غیاضی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای لایروبی انهار در روستای گیداری اظهار کرد: برای اجرای این طرح از محل اعتبارات توسعه نخیلات اعتبار ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار