پیام تسلیت سرهنگ مهاجر در پی درگذشت مرحوم جانباز پر افتخار جمال اکبر حلوایی

پیام تسلیت سرهنگ مهاجر در پی درگذشت مرحوم جانباز پر افتخار جمال اکبر حلوایی
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در پی درگذشت مرحوم جمال اکبر حلوایی جانباز پرافتخار دفاع مقدس و قهرمان برجسته رشته تیراندازی استان قزوین را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۰۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، سرهنگ مهاجر رئیس سازمان ورزش بسیج کشور در پیامی درگذشت مرحوم جمال اکبر حلوایی، جانباز پرافتخار دفاع مقدس و قهرمان برجسته رشته تیراندازی استان قزوین را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

"با نهایت تألم و تأسف، خبر درگذشت مرحوم جمال اکبر حلوایی، جانباز سرافراز دفاع مقدس و از قهرمانان نام‌آور تیراندازی کشور را دریافت کردم. ایشان نه‌تنها در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری بی‌نظیر از میهن عزیزمان دفاع کردند، بلکه در عرصه ورزش بسیج نیز با روحیه پهلوانی و منش والای انسانی، شاگردان بسیاری را تربیت کرده و به ورزش کشور خدمات شایانی ارائه دادند.

مرحوم حلوایی با شجاعت و ایثارگری در زمان هشت سال دفاع مقدس، نام خود را در تاریخ این سرزمین جاودانه ساخت. وی پس از پایان جنگ تحمیلی، با همان اراده و تعهد، در عرصه ورزش کشور فعالانه حضور داشت و توانست به‌عنوان یکی از پیشکسوتان رشته تیراندازی، تأثیرات عمیقی بر نسل‌های جدید بسیجیان ورزشکار  بگذارد.

تلاش بی‌وقفه ایشان در تربیت شاگردان، انتقال دانش و تجربه خود به جوانان، و همچنین ارتقاء سطح تیراندازی در استان قزوین، همواره در یادها خواهد ماند. جامعه ورزشی کشور، یک پهلوان بزرگ و یک الگوی مثال‌زدنی را از دست داد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش کشور، شاگردان و تمامی بسیجیان و دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات، و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم."

شایان ذکر است که مرحوم جمال اکبر حلوایی علاوه بر افتخارات ورزشی، به‌عنوان یکی از جانبازان پرافتخار دفاع مقدس، جایگاهی ویژه در دل مردم و تاریخ این سرزمین داشت. یاد و نام ایشان همواره گرامی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار