خبرهای داغ:

سالن ورزش‌های رزمی شهید «علی نظری» در ملایر کلنگ‌زنی شد

همدان- به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، آیین کلنگ‌زنی سالن ورزش‌های رزمی شهید علی نظری، با حضورخانواده معظم شهید مدافع امنیت علی نظری در مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک برگزار شد .
کد خبر: ۹۶۲۳۵۶۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
سالن ورزش‌های رزمی شهید «علی نظری» در ملایر کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، آیین کلنگ‌زنی سالن ورزش‌های رزمی شهید علی نظری، با حضور خانواده معظم شهید مدافع امنیت علی نظری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مدیران شهرستانی و تنی چند از پیشکسوتان، روسای هیئتهای ورزشی و مدیران و مربیان و قهرمانان در مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک برگزار شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در این آیین ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از حمایت‌ها و همراهی‌های فرماندار ویژه ملایر و مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی کرد و احداث این سالن ورزشی رزمی را در پیشبرد اهداف ورزش شهرستان به ویژه ورزش‌های غیر توپی بسیار مهم دانست.

حمیدرضا سپهری افزود: این پروژه در مساحت ۵۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی می‌شود که در سال گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافت که برای تکمیل نیازمند تأمین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار