حجت‌الاسلام قادری:

حضور حماسی 62 هزار و 910 بوشهری در پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی

حضور حماسی 62 هزار و 910 بوشهری در پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مشارکت 62 هزار و 910 بوشهری در پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۷۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری اظهار داشت: در شرایط سخت آب و هوایی و گرمای بالای چهل درجه و رطوبت بالای هوا اقشار مختلف مردم حسینی استان بوشهر با حضور در آئین‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین محتوای غنی اسلام ناب را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به میزبانی استان از زائران ۵ استان و سه کشور تصریح کرد: با مشارکت 262 موکب حال و هوای اربعینی ویژه‌ای در سطح استان حکمفرما شد و در جای جای استان شاهد تشکیل محلات اربعینی بودیم. 

وی ادامه داد: به همت جریان‌های مردمی و نهادهای فرهنگی شاهد مشارکت 47 هزار و 975 نفر از جمعیت شهری و 14 هزار و 935 نفر از جمعیت روستایی استان در ایام اربعین امسال بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود حرکت عظیم اربعین حسینی را مانوری به سمت ظهور عنوان کرد و اضافه کرد: در ادامه نهضت اباعبدالله الحسین ویژگی بارز اربعین امسال استکبارستیزی بود و در کنار شعارهای لبیک یا حسین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز شنیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار