خبرهای داغ:
بخشدار محمدیه خبر داد؛

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرایی شدن پروژه ها 

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرایی شدن پروژه ها 
آخوندی اظهار کرد: در یکسال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد تومان پروژه در سطح روستاهای بخش اجرا شده است.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۸۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

قزوین_به گزارش بسیج، محسن آخوندی بخشدار محمدیه همزمان با هفته دولت به همراه جمعی از مدیران ادارات، شهری و روستایی با امام جمعه دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی، باهنر، آیت الله رئیسی و امیرعبدالهیان گفت: در یکسال گذشته اقدامات بسیار خوب و قابل تقدیری از سوی مدیریت اجرایی، شهری و روستایی در سطح بخش صورت گرفته است.

 

وی افزود: اقدامات عمرانی شهرداران بخش بویژه شهرداری محمدیه که در دو شهر محمدیه و مهرگان در حال خدمات رسانی هستند، در سطح استان بسیار عالی و ستودنی است.

 

آخوندی تصریح کرد: شهرداری های بیدستان و شریف آباد نیز با وجود اعتبارات پایینی که دارند، تمام تلاش خود را برای ایجاد رضایتمندی مردمی بکار گرفته اند.

 

بخشدار محمدیه با تقدیر از دهیاران روستاهای بخش، گفت: در یکسال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد تومان پروژه در سطح روستاهای بخش اجرا شده و برای سال جاری نیز دهیاران با همکارای شوراها بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در دستور کار دارند.

 

 وی به چالش های عمده بخش مثل کمبود آب، پروژه مروارید، مشکلات مهرگان و عدم استقرار برخی ادارات موثر اشاره کرد و گفت: مشکل کمبود آب و کاهش نارضایتی ها در این زمینه فقط با انتقال آب از طالقان به مهرگان قابل حل است و این مهم با همدلی مسئولان و ردیف دار کردن آن در بودجه ۱۴۰۴ اتفاق می افتد که نقش استاندار ، فرماندار، امام جمعه و نمایندگان مجلس بسیار با اهمیت است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار