«اکو کمپ پرشین گلف» جزو ۵ موکب برتر ایرانی

رئیس هیئت مدیره آژانس پرشین گلف گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک به برگزاری باشکوه مراسم اربعین و تاکید مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری این مجموعه برای اولین بار اکو کمپ را در زمینی به وسعت ۲ هزار متر در کربلا احداث کرد و توانست جزو ۵ موکب برتر ایرانی شود.
کد خبر: ۹۶۲۳۶۵۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

خبرگزاری بسیج؛ «محمد علمیه» رئیس هیئت مدیره آژانس پرشین گلف اظهار کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک به برگزاری باشکوه مراسم اربعین و تاکید مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری این مجموعه برای اولین بار اکو کمپ را در زمینی به وسعت ۲ هزار متر در کربلا احداث کرد و توانست جزو ۵ موکب برتر ایرانی شود.  
  
وی افزود: این اکو کمپ متشکل از چادر‌های ۶ نفره جهت استراحت خانواده‌ها و دو چادر بزرگ برای اقایان و بانوان بود همچنین یک چادر برای حسینیه و امور فرهنگی اختصاص داشت.  
  
رئیس هیئت مدیره آژانس پرشین گلف عنوان کرد: مهمترین ویژگی این بود که تمام چادر‌های ما مجهز به اسپیلت و کولر بود و تمام آنها تشک‌های طبی داشتند و هر نفر یک پک اختصاصی ملحفه، بالش و سایر ملزومات بهداشتی دریافت می‌کرد در واقع تمام امکانات یک مجموعه هتلی با کیفیت را ما برای تک تک افراد ایجاد کردیم.  
  
علمیه خاطرنشان کرد: در بازدید مدیران و روسای سازمان‌های لشگری و کشور ایرانی و عراقی ضمن بازدید از این موکب از ابتکار آژانس پرشین گلف در مدل خدمت رسانی به زائران اربعین تقدیر کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار