برگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف در یاسوج / سردار خرم دل : خون شهدا به ایران اسلامی عزت داده است

کد خبر: ۹۶۲۳۶۵۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، یادواره شهدای بسیج اصناف شهرستان بویراحمد صبح امروز چهارشنبه ۷ شهریورماه در سالن اجتماعات اتاق اصناف یاسوج برگزار شد.  

رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد در این آیین گفت: از بدو انقلاب تا امروز بازار و بازاریان در همه مراحل سخت همواره در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند.
مهرداد الهی افزود: امام راحل نقش‌های بازاریان در شکل‌گیری انقلاب و دفاع مقدس بیاناتی فرموده است و این بیانات در کلام رهبری معظم انقلاب اصناف و بازاریان را در جبهه حق و باطل فعال دانسته و جزو پیشگامان می‌دانند.
وی ادامه داد: ۲۳ شهید اتاق اصناف داریم و ۳ شهید ما مستقیما در خود بازار بوده‌اند و یاد همه آنها را گرامی می‌داریم.
الهی با اشاره به اینکه بازار مشکلات مختلفی دارد ادامه داد: بازار در همه مراحل انقلاب کمک‌کار بوده و این موضوع در کلام‌های مسئولان اشاره می‌شود، اما عملا پشتیبانی و حمایت از بازار دیده نشده و در بخش‌های مختلفی همچون استانداری‌ها و شهرداری‌ها و... بازار به خوبی دیده نمی‌شود.    

سردار حمید خرم دل نیز در یادواره شهدای بسیج اصناف شهرستان بویراحمد با بیان اینکه از سال ۱۴۰۱ تا اکنون بازار در شرایط مختلف تعطیل نشد و از بصیرت شما تشکر می‌کنم گفت: در هفته دولت قرار داریم و انتظار داشتیم همچون سنوات قبل مدیران ما که منتسب به دولت انقلابی بودند و مجموعه استانداری در این هفته یاد و نام شهدای هفته دولت در شأن شهدای هفته دولت برگزار و اهتمامی بیشتری ‌صورت می‌دادند.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کس در این جمع‌ها شرکت می‌کنند طلبیده شهدا هستند ادامه داد: این سوال مطرح است چرا ما از شهدا یاد می کنیم و افتخار می کنیم جزو خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم، اگر در سراسر عراق بگردیم که به کشته شدگان جنگ افتخار کنند سرعت نداریم و امکان ندارد، امروز برادران ما‌ وجب به وجب خاک‌های ما را تفحص می‌کنند تا ردی از شهیدی پیدا کنند؛این موضوع به دلیل راه و مکتب شهدای ما است.

وی ادامه داد: شهدا رفتند تا راه و هدف اسلام را ادامه و پیدا کنند، یکی از اهداف قیام امام حسین علیه السلام اصلاح انحراف امت اسلام بود و انقلاب اسلامی در تدوام قیام عاشورا با انقلاب، تقدیم شهدا و دفاع مقدس و مبارزه با تجزیه طلبی‌ها و تفرقه ها و انحرافات به دنبال اهداف اسلام بود.

خرم دل افزود: اگر‌ مجاهدت ها و جان‌فشانی‌های شهدا و اقتدار امروز ایران اسلامی و جبهه مقاومت نبود امروز موجودیتی به نام فلسطین و غزه وجود داشت؟ قطره قطره خون شهدا در دفاع مقدس به اسلام و ایران عزت داده است، امروز مردم فلسطین و غزه به شیوخ و مردم عرب نهیب می‌زنند و بیان می‌کنند سربازان امام خامنه‌ای از ما دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: هر قطره خونی از شهدا که بر زمین ریخته می‌شود برکت دارد، امروز با شهادت اسماعیل هانیه ایران اظهار به انتقام دارد و دنیا تحت تاثیر قرار گرفته است، روزی در کشور ایران خاک ما تصرف و تجهیزات نظامی برای حضور در جنگ‌هایی همچون ویتنام برده می‌شد.

فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد:امروز هر چه در آذربایجان میکشیم به خاطر خطای بزرگ رضا شاه در بخشیدن خاک ایران بود اما در انقلاب اسلامی ۲۴۰ هزار شهید دادیم تا یک وجب خاک ما از دست نرود و امروز شکوه و قدرت اسلامی سبب درماندگی اسرائیل و آمریکا شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونسیتی کسانی بودند که اگر ناوگان او به سمت کشوری حرکت می‌کرد شکست می‌خورد گفت: آمریکایی‌ها التماس می کنند تا انتقام خون هنیه گرفته نشود. 

وی ادامه داد: امروز کشوری نمی‌تواند به ما تعرض کند اما ما به یک قدرت اتمی یعنی رژیم صهیونسیتی حمله کردیم. 

سردار خرم دل گفت: روزی نفت ما غارت و عزت کشور ما را خدشه دار می کردند اما امروز رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب را در دنیای امروز با شکوه و عزت به پیش می‌راند. امروز جلوگیری از تفرقه و گوش به فرمان رهبر بودن ولایت مداری و ایثار و از خودگذشتگی راه شهدا است و وظیفه داریم این مسیر را ادامه دهیم. 

فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه ما را تهدید می کنند که به ابر قدرت روسیه سلاح تحویل می‌دهید ادامه داد: کشوری که روزی سیم‌خوار دار نداشت او را متهم به حمایت از روسیه می کنند امروز پیشرفت ما نه تنها در حوزه نظامی. بلکه در تکنولوژی، پزشکی و آموزش، هسته‌ای و... مشاهده می شود.

سردار خرم دل ابراز داشت: برخی امروز دو کلید واژه تحریم و برداشتن را مطرح می کنند اما آنها بیان می کنند باید انرژی هسته ای تعطیل، در منطقه حضور نظامی و موشکی نداشته باشید، از جبهه مقاومت حمایت نکنید در این شرایط عزتی نداریم و این راه شهدا نیست و بیان می شود اگر با منطقه و چین و روسیه و... ارتباط دارید ارتباط با دنیا نیست و دنیا را در ارتباط با امریکا و فرانسه و انگلیس و.. می‌دانند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز وظیفه داریم برای حرکت در جهت رشد و توسعه دولت چهاردهم که به تازگی تشکیل شده است‌ حمایت کنیم.

در پایان این برنامه از خانواده شهدای اصناف شهیدان شیروانی و سلیمانی گوشه و تعدادی از بسیجیان اصناف شهرستان بویراحمد تقدیر شد.

برگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف در یاسوج / سردار خرم دل : خون شهدا به ایران اسلامی عزت داده استبرگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف در یاسوج / سردار خرم دل : خون شهدا به ایران اسلامی عزت داده استبرگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف در یاسوج / سردار خرم دل : خون شهدا به ایران اسلامی عزت داده استبرگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف در یاسوج / سردار خرم دل : خون شهدا به ایران اسلامی عزت داده استبرگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف در یاسوج / سردار خرم دل : خون شهدا به ایران اسلامی عزت داده استبرگزاری یادواره شهدای بسیج اصناف در یاسوج / سردار خرم دل : خون شهدا به ایران اسلامی عزت داده است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار