دیدار و بازدید سردار موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با مدیر کل جدید صداوسیمای قم

سردار موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) به همراه تعدادی از معاونین با احمد پهلوانیان مدیر کل جدید صداوسیمای قم دیدار کرد.
کد خبر: ۹۶۲۳۶۹۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ضمن عرض تبریک به احمد پهلوانیان جهت تصدی مسئولیت صدا و سیمای استان قم و تجلیل از زحمات ارزنده حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر، عنوان کرد: صدا و سیمای استان همواره همکاری بسیار خوبی در زمینه های مختلف از جمله تولید و پخش برنامه های دفاع مقدس، جهادی و کنگره های شهدا و ... با سپاه داشته که قابل تقدیر است.

وی افزود: امروز سپاه از جهت اجتماعی و فرهنگی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی می باشد که میتواند با استفاده از آنها کارهای مشترک و تاثیر گذاری با همکاری صداوسیما انجام دهد.

سردار موحد ضمن بیان اینکه قم همواره در بحث مناسبت ها و مراسمات از لحاظ فعالیت سرآمد استانهای دیگر بوده اظهار داشت: با توجه به خدمات بی شائبه ی حجت الاسلام لطفی نیاسر امروز صداوسیمای قم از لحاظ کمی و کیفی رشد کرده و بسیار مجهزتر از سابق شده است و میتواند بصورت بهتری انعکاس دهنده ی این فعالیت ها باشد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در خصوص برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس گفت: سال گذشته رویکرد ما در این نمایشگاه معطوف به بحث جنگ شناختی بود و امسال با توجه به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی این نمایشگاه مسئولیت اجرای آن به معاونت اجتماعی سپاه واگذار شده است.

وی در پایان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های سپاه قم به ضرورت پیگیری جهت ساخت سریال زندگی شهید زین الدین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) و جلسات هماهنگی کنگره شهدا در سال ۱۴۰۶ تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار