خبرهای داغ:
در حاشیه گرامیداشت هفته دولت انجام می‌شود:

اجرای پویش مهر همگانی جهت تامین لوازم التحریر جهت کودکان نابینا و کم بینایا در استان فارس

پویش مهر همگانی جهت تامین لوازم التحریر جهت کودکان نابینا و کم بینایا در استان فارس در حاشیه گرامیداشت هفته دولت انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۱۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان در حاشیه گرامیداشت هفته دولت، از اجرای پویش مهر همگانی جهت تامین لوازم التحریر جهت کودکان نابینا و کم بینایا در استان فارس خبرداد .
وی افزود: گرامی می داریم یاد شهدای گرانقدر رجایی و باهنر همچنین  جمهور شهید آیت الله رئیسی  و آرزوی توفیق و موفقیت برای دولت دکتر پزشکیان در رسالت خود گفت :  اهتمام انجمن ورزش های همگانی  علاوه بر برگزاری رویداد های ورزشی همگانی نابینایان و کم بینایان انجام مسئولیت اجتماعی خود برای رفع نیازهای عزیزان نابینا و کم بینا است .
 در این فراخوان تمامی کمک های نقدی خیرین و حامیان شریف در جهت تهیه لوازم التحریر مورد نیاز شامل (کیف، کفش، کتاب، دفتر، مداد، خودکار و…) صرف می شود و تمامی کمک های غیرنقدی نیز به صورت مستقیم به کودکان نیازمند اهدا می گردد.
او گفت: پویش مهر همگانی برای دومین بار در فارس و به همت انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس برگزار می گردد.
رئیس انجمن ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: هدف از این پویش ساختن بستری است که در آن خانواده های نیازمند دارای کودکان کم بینا و نابینا بدون داشتن دغدغه مالی بتوانند کودکان خود را جهت ادامه تحصیل به مدرسه بفرستند.

وی افزود: با توجه به اینکه تحصیل و آموزش یکی از مولفه های اصلی تربیتی برای رشد هر فرزندی است، می بایست در نظر داشته باشیم که اهتمام ورزیدن به ادامه تحصیل کودکان نیازمند، موضوعی حیاتی‌ست تا بسیاری از این کودکان به دلیل عدم توانایی مالی مجبور به ترک تحصیل نشوند و همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان در این راستای این ست تا بتواند قدمی نیک در جهت بستر سازی شرایط اولیه جهت ادامه تحصیل کودکان نیازمند بردارد.
جعفری گفت: بی شک هر کودکی برای بالندگی به حمایت نیاز دارد تا روزی بتواند در مسیری درست، استعداد و توانایی خود را شکوفا کند. ما بر این باوریم که هر دانه ای که امروز کاشته کنار یکدیگر می کاریم، در فرداهای روشن این دانه ها سبز خواهند شد و چه نیکو خواهد شد  جهانی که در آن بتوانیم دست در دست هم برای آبادانی  و دنیایی مملو از آگاهی تلاش کنیم.
خیرین و خیراندیشان میتوانند جهت اهدای لوازم التحریر عزیزان نابینا و کم بینا میتوانند  با شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ جهت اهدای لوازم التحریر عزیزان هماهنگ نمایند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار