خبرهای داغ:

روضه های خانگی هدایت گر هستند

مداح اهل بیت هفتکلی گفت: روضه حتی به ساده‌ترین و کوتاه‌ترین شکل ممکن نیز بسیار ارزشمند است و یاد اباعبدالله را زنده می‌کند، این یعنی هدف عالی شیعه که می‌تواند رسالت اباعبدالله الحسین (ع) را ابدی کند.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۲۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
روضه های خانگی هدایت گر هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، سید روح الله موسوی مداح اهل بیت شهرستان هفتکل، گفت: برپایی روضه خانگی برای قدیمی‌ها آن قدر اهمیت داشت که گاهی از سفر، مهمانی و خورد و خوراکشان می‌گذشتند تا مبادا از برکت برپایی روضه خانگی محروم بمانند.

وی در ادامه افزود: برگزاری مراسم عزای سیدالشهدا به خودی خود اجر جهاد دارد، کاری کنیم تا پرچم و مجالس عزاداری برپا باشد چراکه برگزاری مراسم عزاداری و نذری دادن برای امام حسین (ع) موجب بزرگداشت اسلام است.

موسوی اظهار داشت: درحالی‌که‌ساده‌ترین، کم‌خرج‌ترین و مخلص‌ترین محفل‌های این روز‌های عزاداری، همین روضه‌های خانگی هستند، روضه‌هایی که باید بگذاریم مانند قدیم‌ها دوباره دستمان را بگیرند و گره از مشکلات و گرفتاری‌هایمان باز کنند.

وی در پایان گفت: روضه حتی به ساده‌ترین و کوتاه‌ترین شکل ممکن نیز بسیار ارزشمند است و یاد اباعبدالله را زنده می‌کند، این یعنی هدف عالی شیعه که می‌تواند رسالت اباعبدالله الحسین (ع) را ابدی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار