خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان گفت:

دولتمردان با الگو پذیری از شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی خدمات ماندگار کنند

دولتمردان  با الگو پذیری  از  شهیدان  رجایی، باهنر و رئیسی خدمات ماندگار کنند
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان گفت: خدمات ماندگار دولت شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی برا دولتمردان الگو باشد.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۳۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید رجایی و باهنر در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان اظهار داشت: دولت شهید رجایی هر چند کوتاه بود اما خدمات بسیار ارزنده و ماندگار به جای گذاشت  و امید  را در دل مردم ایجاد و آینده نگری کرد. 
 
غلامی در ادامه گفت: شهید رئیسی با الگو گیری از شهید رجایی  خدمات ماندگاری را انجام و با عمر کوتاه دولت خود خدمات زیادی   را به مردم  ارائه داد. 

وی هدف از برگزاری  این مراسم  را انتقال  خدمات ماندگار  به نسل  جوان خواند  و اظهار  داشت:  خدمات  ماندگار هر چند در عمر کوتاه دو دولت رجایی و رئیسی  اتفاق افتاد   را به نسل جوان منتقل کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین غلامی با ابراز امیدواری گفت: امیدواریم که دولتمردان با الگو پذیری از شهید رجایی و شهید رئیسی عزیز خدمت گزار مردم باشند و خدمات دولتمردان همانند دو رئیس جمهور شهید ماندگار بمانند.

وی  به برنامه های تبلیغات اسلامی استان در هفته دولت پرداخت و ابراز داشت: در هفته دولت کارکنان دولت از جمله استاندار با نماینده ولی فقیه در استان  دیدار داشتند. 

حجت الاسلام والمسلمین غلامی تصریح کرد:  در هفته دولت بیش از ۵۰۷ برنامه شاخص و افتتاحیه برنامه های در سطح استان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار و مدیران کل در استان اجرا شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گفت: مراسم گرامیداشت شهید رجایی و باهنر در دیگر شهرهای استان برگزار که مراسم استانی در حوزه علمیه کمالیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و  استاندار برگزار شد. 
وی  سرود، مداحی، نمایشگاه عکس شهدای دولت، خدمت و دفاع مقدس  و  سخنرانی  را از برنامه ها مراسم گرامیداشت شهید رجایی و باهنر عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  غلامی غبار روبی گلزار شهدای را از دیگر برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هفته دولت خواند و افزود: این برنامه در خرم آباد ساعت ۱۴ با حضور مسئولین و مردم برگزار می شود. 
گفتگو:کبری دریکوند 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار