نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

عدم تبعیض در خدمتگزاری باید سرلوحه اقدامات دولتمردان باشد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: عدم تبعیض در خدمتگزاری باید در ادارات ما سرلوحه اقدامات مسئولان باشد.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۱۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام پورذهبی صبح امروز در یادواره شهدای دولت در سنندج ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهید رئیسی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: سزاوار است هر مسلمانی همواره و پیوسته سعی کند خدمتگزار نیازمندان باشد.

وی افزود: علم و عدالت مهم‌ترین خصوصیت یک خدمتگزار دولت است و روزمرگی آفت خدمت‌کردن است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: قانون‌مداری یکی دیگر از ویژگی‌های یک خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که موجب پیشرفت کار می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: ساده‌زیستی؛ جلوگیری از اسراف و تبذیر، تواضع و احترام به مردم، پرهیز از منت‌گذاری از دیگر خصوصیات یک خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تأکید در اخلاص در عمل در خدمت به مردم توسط کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ اظهارداشت: انجام یک خدمت به‌قصد قربت به خداوند موجب پیشرفت در کار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ادامه داد: عدم تبعیض در خدمتگزاری باید در ادارات ما سرلوحه اقدامات مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت چهاردهم بیان داشت چهار سال زود می‌گذرد لکن در همین مهلت زودگذر کار‌های بزرگ می‌توان کرد، امیرکبیر سه سال حکومت کرد کار‌های بزرگی بنیان‌گذاری کرد، خود آقای رئیسی عزیز ما سه سال حکومت و ریاست کرد کار‌های خوبی انجام دادند و بعضی کار‌ها را پایه‌گذاری کرد که آن شاکله ثمره آن را بعد‌ها کشور خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: از زحمات تمامی اقشار و گروه‌های که در ایام اربعین برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) تلاش کردند قدردانی می‌نمایم

نماینده ولی‌فقیه از زحمات دست‌اندرکاران دولت سیزدهم در طول سه سال گذشته در استان کردستان قدردانی کرد و امیدواریم شاهد اقدامات خوب دولت در استان کردستان باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان به‌پاس سه سال خدمت تقدیر شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار