خبرهای داغ:

آئین تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد

آئین تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان بندرماهشهر به میزبانی فرمانداری برگزار گردید .
کد خبر: ۹۶۲۳۸۱۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان،
این مراسم با حضور جناب آقای بندری  فرماندار محترم شهرستان بندرماهشهر، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر سرهنگ امیر قمرزاده ، سرهنگ پاسدار عادل دریس مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر، سرگرد پاسدار احسانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان  برگزار گردید.
دراین مراسم  سرگرد احسانی نیا مختصری از عملکرد حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید باهنر توضیحاتی ارائه دادند، سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نه عصای موسی (ع) داشت نه ید بیضا، بیان کرد: معجزه اصلی امام خمینی (ره)ارتباط قلبی با خدا و ایمان و یقین وی بود لذا امروزه ما باید دنباله رو آرمان‌های شهدا باشیم.

سرهنگ قمر زاده افزود: ایجاد انقلاب سخت است، ولی حفظ آن سخت‌تر است لذا امروز در شرایط حساس کنونی جامعه که دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، فرماندهان  پایگاه های مقاومت بسیج ادارات نباید اجازه دهند که آرمان‌های امام راحل به دست فراموشی سپرده شود.
 قمرزاده  در این مراسم اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف در حال خدمت به مردم است و در این راستا از همه توان و ظرفیت استفاده می‌شود.

سرهنگ قمرزاده  با بیان اینکه بسیج یک گفتمان، فرهنگ و تفکر است افزود: بسیج در همه عرصه‌ها و بخش‌های مختلف بدون چشم‌داشت در کنار دولت به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی یکی از رسالت‌ها و وظایف بسیج ادارات و کارمندان را کمک به تصمیم‌سازی مدیران دانست و بیان کرد: بسیج کارمندان می‌تواند با تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی مشکلات را در دستگاه‌ها به حداقل برساند.

در این مراسم فعالان اقدامات جهادی، مسئولان برپایی میز خدمت و کارمندان نمونه بسیجی دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان بندر ماهشهر تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار