خدمات درمانی به زائرین به پایان رسید:

مراجعه ۱۸۰۷ نفر به بیمارستان سیار باشماق

رئیس بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام گفت: خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی از ۱۷ مردادماه در بیمارستان مرز باشماق آغاز و پنجم شهریور ما با ارائه خدمت به هزار و ۸۰۷ زائر اربعین حسینی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۲۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، مصطفی فرامرزی با اشاره به ارائه خدمات رایگان به‌تمامی زوار در این بیمارستان، طی این مدت افزود: از ۱۷ مردادماه تا پنجم شهریور، هزار رو ۴۸۰ نفر آقا، ۳۲۷ نفر خانم، ۷۱ کودک زیر ۱۶ سال و ۳ نفر مادر باردار برای دریافت خدمات رایگان درمانی به بیمارستان سیار مستقر در مرز باشماق مریوان مراجعه کرده‌اند.

به گفتی وی طی این مدت هزار و ۸۰۷ مددجو به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که از این آمار هزار و ۷۰۸ بیمار به‌صورت سرپایی درمان و مابقی بستری شدند.

رئیس بیمارستان سیار دانشگاه از آمار مراجعین به این بیمارستان طی این مدت خبر داد و گفت: از ۱۷ مردادماه تا پنج شهریور، ۱۵۰ نفر به دلایل مشکلات قلبی و تنفسی، ۷۸ نفر پوستی و سوختی، ۲۸ نفر تروما و تصادف، سه نفر عصبی، روانپزشکی و ENT، همچنین ۱۴۳ نفر مسمومیت غذایی، دیاریا و نیاز به سرم تراپی، ۳۷ نفر گرمازدگی و انواع گزش حیوانات، ۹۲۹ نفر درد کمر و اندام و ۴۳۹ نفر به دلایل غیر ترومایی و محیطی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

فرامرزی با اشاره به اینکه ۲۴ نفر از مراجعین این بیمارستان، غیرایرانی بوده است، افزود: خوشبختانه مورد خاصی از تب دنگی طی این مدت مشاهده نشده است.

به گفته وی بیمارستان ۵۰ تختخوابی سیار مرز باشماق به همت دانشگاه و بیمارستان شهید قاضی با مجموعه‌ای کامل از خدمات درمانی طی این مدت به زائرین اربعین حسینی خدمات مطلوبی را ارائه داد.

رئیس بیمارستان ۵۰ تختخوابی شهید ماموستا محمد شیخ‌الاسلام افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه پرتوشناسی و بخش‌های تحت‌نظر خانم و آقا با مدیریت استاندارد و کادر درمانی مجهز و مجرب به‌صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین، خدمات درمانی ارائه داد.

وی با قدردانی از هماهنگی‌های صورت‌گرفته و نیز همکاری کامل تمامی واحدهای تابعه دانشگاه، اضافه کرد: الحمدلله ثمره این تلاش‌ها، ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌بخش برای سومین بار به زائرین اربعین ارائه است. گفتنی است مرز باشماق در ۱۷ کیلومتری غرب مریوان واقع شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار