خبرهای داغ:

طرح شبی در پایگاه ویژه برادران در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه از برگزاری طرح شبی در مسجد همراه با برنامه های متنوع ویژه بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۲۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، باهدف ایجاد تابستان شاد و مفرح برای بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج، برنامه های متنوع ورزشی در پایگاه با استقبال خوبی برگزار می شود.

سیدابوالقاسم سیادت بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سانس فوتسال نونهالان پایگاه بصورت هفتگی در جهت تقویت قوای بدنی نوجوانان و کودکان و ترغیب آن ها به تحرک و ورزش برگزار می شود.

او افزود: حلقه صالحین پیشکسوتان با موضوع پیاده روی اربعین و حلقه صالحین کودکان با محوریت شهدا نیز در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) برپا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به برپایی برنامه شبی در پایگاه گفت: این برنامه با هدف تقویت مهارت‌های بازی و روحیه تعاون در نوجوانان همراه با کارگاه های متنوع آموزشی برگزار شد.

همچنین مراسم استقبال و دسته زنجیر زنی کاروان زیارتی هیئت ابوالفضل العباس (ع) در منطقه سرچشمه افتر با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) این روستا در روزهای پایانی ماه صفر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار