خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت؛

افتتاح سه باب مسکن مددجویی در هادی آباد

افتتاح سه باب مسکن مددجویی در هادی آباد
ظاهری عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت سه باب مسکن مددجویی در روستای هادی آبادی از توابع اقبالیه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۳۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

 

قزوین_به گزارش بسیج، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت رئیس جمهور مردمی شهید رجایی در آئین افتتاح این سه باب مسکن مددجویی بیان کرد: زمین این سه باب مسکن مدجویی که حدود ۵۰۰ متر می باشد از اراضی روستای هادی آباد بوده و توسط خیرین این روستا از محل زکات تامین و برای ساخت مسکن در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

 

وی افزود: برای هر واحد این منازل حدود ۵۵۰ میلیون تومان و در مجموع یک میلیارد ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار صرف گردیده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: از این مبلغ ۷۲۰ میلیون تومان آن بلاعوض که سهم هر واحد ۲۴۰ میلیون تومان بوده است و توسط کمیته امداد تامین و مابقی از محل تسهیلات بانکی فراهم شده است.

 

وی افزود: پیش بینی کارشناسان برای ساخت این مسکن های مددجویی که امروز تحویل این عزیزان گردید حدود یک سال بود ولی به همت و تلاش خیرین این پروژه ها در مدت ۸ ماه به صورت جهادی ساخته شد.

 

ناصر ظاهری عنوان کرد: در ساخت و تکمیل این پروژه خیرین، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن مشارکت داشتند که با تلاش و کوشش جهادی توانستیم در حداقل زمان و قبل از فرارسیدن فصل سرما این سه باب مسکن را تحویل خانواده های ولی نعمت تحت حمایت کمیته امداد قرار دهیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد : در حال حاضر نیز مقدمات و برنامه ریزی برای آماده سازی تعداد دیگر از مسکن مددجویی در حال انجام است تا پس از ساخت و تکمیل در اختیار مددجویان قرار بگیرید.

 

ظاهری خاطر نشان کرد: خدمت مسکن یکی از گرانترین و پرهزینه ترین خدماتی است که در راستای توانمندسازی نیازمندان در کمیته امداد صورت می پذیرد که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری نیز می باشد و امدادگران کمیته امداد که خدمتگذار خانوده های ولی نعمت می باشند با حداکثر توان در تلاش هستند تا گامهای موثری، برای توانمندشدن خانواده های ولی نعمت بردارند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار