فرماندار چرداول:

هفته دولت فرصت بازنگری عملکرد دستگاه‌ها است

فرماندار چرداول گفت: هفته دولت به عنوان یک فرصت برای بازنگری در عملکرد دولت و ایجاد شفافیت در فعالیت‌های آن شناخته می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۳۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،علی محمدی در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: هفته دولت به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که در سال ۱۳۶۰ به دست تروریست‌ها شهید شدند، هر سال از ۲ تا ۸ شهریور برگزار شده و یک فرصت مناسب برای ارزیابی عملکرد دولت و تبیین برنامه‌ها و دستاوردهای آن در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نمادهای خدمتگزاری و صداقت در نظام جمهوری اسلامی، ارائه گزارش‌هایی از فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و افزایش آگاهی مردم از خدمات دولت و برنامه‌های آتی آن از جمله برنامه‌های هفته دولت است.

  فرماندار چرداول گفت: ایجاد فضایی برای ارتباط بیشتر بین مسئولان دولتی و مردم از طریق برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها ضروری است و تلاش داریم تا بیشتر با مردم در ارتباط باشیم.

محمدی گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مسئولان دولتی و کارشناسان برای بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو، افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی در سطح شهرستان به‌منظور نشان‌دادن تلاش‌های دولت و برگزاری روزهای ملاقات عمومی با مسئولان برای پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مردم از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دولت دنبال می‌شود. 

فرماندار چرداول تصریح کرد: هفته دولت به عنوان یک فرصت برای بازنگری در عملکرد دولت و ایجاد شفافیت در فعالیت‌های آن شناخته می‌شود. همچنین، این رویداد به تقویت حس اعتماد عمومی نسبت به‌ نظام و دولت کمک می‌کند و زمینه‌ساز مشارکت بیشتر مردم در فرایندهای تصمیم‌گیری می‌شود.

  وی خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است برای یادآوری ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم که همواره باید در کانون توجه مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار