دستگيری متهم به 22سرقت در بولوار طبرسی مشهد

جانشين فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگيری متهم به 22 فقره سرقت محتويات و قطعات خودرو در بولوار طبرسی مشهد خبر داد. 
کد خبر: ۹۶۲۳۹۴۶
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، سردار احمد نگهبان در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در محدوده بولوار طبرسی و ايجاد نارضايتی شهروندان، پی گيری موضوع به صورت ويژه در دستور ماموران پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری طبرسی شمالی با بررسی جغرافيای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زني هدفمند خود را با همکاری ديگر واحدهای انتظامی اين کلانتری آغاز کردند.

اين مقام ارشد انتظامی بيان کرد: تحقيقات در اين رابطه ادامه داشت تا اينکه يکی از تيم های پيشگيری انتظامی کلانتری طبرسی حوالی ساعت ۲ بامداد شب گذشته مردی جوان را در حال بازکردن صندوق عقب يک دستگاه سواری پرايد مشاهده و قبل از فرار از محل آنها را در اقدامی ضربتی دستگير کردند.

سردار نگهبان تصريح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در چند مرحله بازجوئی و مواجهه با تصاوير بدست آمده از او در تعدادی از سرقت ها  به ۲۲ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در محدوده بلوار طبرسی شمالی و جنوبی اعتراف کرد.

وي با اشاره به شناسايی ۱۶ مالباخته در اين رابطه خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده و سير مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار