به مناسبت هفته دولت انجام شد:

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار با فرماندار این شهرستان 

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلبهار با همراهی جمعی از کارکنان این ناحیه با فرماندار شهرستان دیدار و هفته دولت را به نماینده عالی دولت در شهرستان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۰۶
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از گلبهار، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلبهار با همراهی جمعی از کارکنان این ناحیه با فرماندار شهرستان گلبهار دیدار و هفته دولت را به نماینده عالی دولت در شهرستان تبریک گفتند.

 ابراهیم قاسم پور، فرماندار گلبهار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، اظهار کرد: پاسداشت این هفته فرصتی ارزشمند برای تجلیل از نیروهای خدوم دولت، تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی و تبیین اقدامات و اطلاع رسانی عملکرد است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت تصریح کرد: در این شهرستان برای رفع محرومیت اقدامات اساسی و مهم انجام شده است که سپاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز در کنار ما خدمات ارزشمندی در مناطق محروم انجام داده است و جای تشکر و قدردانی است.

سرهنگ پوررضا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلبهار نیز ضمن تقدیر از تلاش و زحمات فرماندار شهرستان و تبریک این هفته، یاد و خاطره شهدای معظم انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت را گرامی‌ داشت.

انتهای پیام/ 
وکیلی /خبرنگار افتخاری بسیج 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار