خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بروجرد:

برای مبارزه با استکبار جهانی گوش به فرمان رهبر باشیم

برای مبارزه  با استکبار  جهانی گوش به فرمان رهبر باشیم
امام جمعه موقت شهرستان بروجرد گفت: برای مبارزه با استکبار جهانی آماده و گوش به فرمان رهبر باشیم.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۰۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان،حجت الاسلام محمدعلی اسدی نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد که در مصلای این شهر برگزار شد گفت:رئیس جمهور با آرای مردم انتخاب شدند و نمایندگان مجلس نیز به همه وزرای پیشنهادی  رای اعتماد دادند و اکنون رئیس  جمهور برای اجرای امور دولت با عدالت  رفتار کند. 


حجت الاسلام اسدی نسب با اشاره به سالروز بانکداری اسلامی تصریح کرد: قانون شیوه بانکداری اسلامی را مشخص کند امروز در بخش های برای اعطای تسهیلات مشکلاتی وجود دارد که باید آنها را  اصلاح کرد.

اسدی نسب با اشاره به ایستادگی و مبارزه رئیس علی دلواری در مقابل با استعمار انگلیس خاطر نشان کرد: دلواری پس از چندین سال مبارزه با انگلیس به شهادت رسید و پس از شهادت وی  ۹ میلیون از نفر از مردم  ایران به دلیل بیماری طاعون از بین رفتند.

 وی ابراز داشت: ماهیت استکبار و استعمار انگلیس کودک کشی است و امروز در غزه  ماهیت خود را نشان داده‌اند و ما برای مبارزه با استکبار جهانی باید همواره آماده باشیم و از دشمنان نترسیم و به فرموده‌های رهبری گوش فرا دهیم.

امام جمعه موقت شهرستان بروجرد با اشاره به سخن رئیس جمهور در معارفه وزیر علوم در مورد اساتید و دانشجویان اخراجی گفت: رئیس‌جمهور خواستار برگشت اساتید و دانشجویان اخراجی و برگشت به کار شدند برخی از اساتید و دانشجویان عوامل اجرای تفکرات دشمن هستند و باید با آنان برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسدی نسب دانشگاه را قداست خواند و ابراز داشت: قداست دانشگاه باید حفظ شود  دانشجو برای خدمت به مردم و انقلاب و نظام باید گام بردارد. 

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار