فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سامان؛

هفته دولت نقطه ی عطفی است در تاریخ انقلاب اسلامی است

هفته دولت نقطه ی عطفی است در تاریخ انقلاب اسلامی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سامان؛ با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت نقطه ی عطفی است در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۴۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار  شیروان اسدی افزود: هفته دولت نقطه ی عطفی است در تاریخ انقلاب، که یادآور فداکاری‏های فرزندان نیک سرشت و گرانقدر انقلاب و ایثارگری ها و از خود گذشتگی های مردانی چون شهیدان رجایی و باهنر است. دولت سازی و رسیدن به جامعه ی اسلامی از راهبردهای تمدن سازی است. سربازان انقلاب، این مسیر را ریل گذاری و شهیدانی همچون شهید رئیسی عزیز در این مسیر حرکت کردند.

وی، ادامه داد: در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، روش و منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهند و در راستای تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله کشور و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی با محوریت حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال گام بردارند.

سرهنگ اسدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت (شهید رئیسی و همراهان) هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان متعهد شهرستان سامان، تبریک گفت و از زحمات صادقانه یکایک عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار