خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد عنوان کرد

نهضت ملی مسکن هدیه ماندگار دولت به مردم ملایر

همدان-استاندار همدان گفت: نهضت ملی مسکن یکی از ماندگارترین اقدامات دولت برای مردم ملایر است
کد خبر: ۹۶۲۴۰۶۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
نهضت ملی مسکن هدیه ماندگار دولت به مردم ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش ما در استان این بود طبق منویات رهبر معظم انقلاب و رویکردهای دولت، در زمینه‌های مختلف برنامه‌محور و عملیاتی حرکت کنیم، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از ماندگارترین اقدامات دولت برای مردم ملایر است که با اجرای این ابرپروژه حداقل نیاز مردم به مسکن را تا ۵۰ سال آینده تامین خواهد کرد.

وی افزود: اقدامات و دستاوردهای دولت باید در هفته دولت به سمع و نظر مردم برسد، همزمان با هفته دولت یک‌ هزار و ۹۲ پروژه در استان همدان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که از این تعداد ۹۷۰ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار همدان عنوان کرد: این حجم از پروژه نشان دهنده کار و تلاشی است که در بدنه دولت و در راس آن رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انجام شد که در تمام زمان مسئولیت ایشان سراسر عشق به کار و تلاش، توجه به مردم و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب بود و همواره از وی به نیکی یاد می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مزایای نسبی هر شهرستان، امروز در زمینه‌های مختلف هر شهرستان از رشد و توسعه قابل قبولی برخوردارند و ملایر به واسطه برندهای جهانی مبل و منبت و انگور، ویژگی‌های بارزی دارد، ملایر دارای صنایع دستی فراوانی است که مبل و منبت آن سرآمد است و در سطح جهانی هنر مردان و زنان پرتلاش آن زبانزد است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه زحمات شبانه روزی و بی وقفه فرماندار ویژه ملایر قابل تقدیر است، گفت: وجود وفاق و همدلی بین نمایندگان این شهرستان و مجموعه مدیران نماد بارز پیشرفت و توسعه روزافزون این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ۹ نماینده استان همدان در مجلس دوازدهم شایسته و دارای ظرفیت بالایی و اثرگذار هستند، تصریح کرد: در زمینه آب شرب، اشتغال، احیای واحد های تولیدی و توجه به تولید، توزیع همگون و برابر امکانات توجه ویژه‌ای شد و امید است در این دوره نمایندگان در مجلس منشاء آثار بسیار پرخیر و برکتی برای استان باشند.

استاندار همدان تصریح کرد: پروژه‌های امروز ملایر نیز دارای شاخصه‌ های بارزی است که جهان کوچک یک اثر بی‌نظیر در کشور است و آثار ارزشمند جهان در یک مجموعه منحصر به فرد جمع شده است، شهردار ملایر جز شهرداران پرتلاش و نمونه استان است و به واسطه این همت و جدیت، تلاش می‌کنیم از اعتبارت ملی و استانی و اعتبارات سفر به این شهر مساعدت کنیم.

وی افزود: آینده ملایر بسیار روشن و درخشان‌تر از امروز است، و از نمایندگان پر تلاش ملایر می خواهیم مصوبه دو شهرک نهضت ملی مسکن ملایر که به نام شهید رئیسی و خادم‌الرضا(ع) نام گذاری شده را در شورای عالی معماری و شهرسازی اخذ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار