خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گنبد کاووس:

خدمت رسانی 30 استادکار از اصناف مختلف در روستای بایلر گنبدکاووس

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: گروه جهادی اصناف و بازار به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج اصناف در قالب گروه جهادی با حضور در روستای «بایلر» دهستان فجر گنبدکاووس به مردم این منطقه خدمات رایگان ارائه دادند.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۲۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در حاشیه این مراسم گفت: گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی بسیج اصناف شهرستان به مناسبت هفته بسیج اصناف و هفته دولت برای ارائه خدمت به روستای بایلر اعزام شدند.

 حسینی افزود: متخصصان بازار در بخش‌های تاسیسات، تعمیرات (یخچال، بخاری، تلویزیون، جاروبرقی، چرخ خیاطی، دوچرخه، آبگرمکن و ماشین لباسشویی)، جوشکار، آرایشگر، کفاش، نجار، کابینت ساز، چاقوساز، شیشه بر، ایزوگام کار، لوله کش، برقکار و پزشک عمومی اعضای این گروه جهادی را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: ۳۰ استادکار از ۱۶ صنف به همراه تیم پزشکی در مدت یک روز حضور خود در روستای بایلر به ۳۰۰ نفر از مردم خدمت‌رسانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس بیان کرد: بیش از ۲۰۰ گروه جهادی از سه تا ۲۰ نفره در بخش‌های مختلفی از علمی، کشاورزی، پزشکی و ساخت و بهسازی فضاهای آموزشی و بهداشتی برای مردم محروم و تعمیر لوازم مورد نیاز آنان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار