خبرهای داغ:

مراسم عزاداری دهه سوم محرم در سرخه برگزار می شود

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) افتر از برپایی مراسم عزاداری حسینی همراه با نشست های بصیرتی در دهه سوم محرم در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۶۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه پایانی ماه صفر، مراسم عزای حسینی همچنان در تکایا، مساجد و هیت ها برپا و خیل عزاداران در سوگ امام و خاندانش پاک و مطهرش بر سر و سینه می کوبند.

فاطمه محمودی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر در خصوص برنامه های اجرایی در دهه پایانی ماه صفر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه سوم ماه صفر، مراسم عزاداری اربعین حسینی در هیئت ابوالفضل روستا همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عربی و مداحی ویژه خواهران بسیجی و اهالی روستا برگزار شد.

او افزود: در راستای اجرای طرح نوجوانه های صالحین، پیاده روی خواهران بسیجی از مسجد انصار تا هیئت ابوللفضل (ع) افتر انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) ادامه داد: همچنین مراسم عزاداری دهه سوم صفر در مسجد انصارالحسین (ع) با موضوع امربه معروف و نهی ازمنکر و اهمیت عفاف و حجاب با بیان تفسیر آیاتی از قرآن برگزار شد.

محمودی اضافه کرد: این مراسم با مداحی و روضه خوانی در جمع متربیان حلقات صالحین شهید ولی اله عمادی و شهید علی اصغر ولی همراه بود.

گفتنی است در راستای برپایی کلاس های تقویتی مدارس در قالب طرح نوجوانه های صالحین، جلسه هفتم کلاس ادبیات در طبقه فوقانی مسجد جمعه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار