اعزام کاروان دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان به پیاده‌روی اربعین

با بدرقه جمعی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ، کاروان دانشجویی این دانشگاه به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین رهسپار عتبات عالیات شد.

کد خبر: ۹۶۲۴۱۶۹
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، کاروان زیارتی دانشجویی اربعین حسینی در قالب دو گروه از پردیس‌های برادران وخواهران، برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند.

در مراسم بدرقه دانشجویان اعزامی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کرمان، پیاده‌روی اربعین را مظهر ایثار، گذشت وفداکاری برشمرد و گفت: پیاده روی اربعین، حرکنی است که باید با معرفت و شناخت کامل در این مسیر گام نهاد و بدانیم از این حرکت عظیم جهانی چه درسی درمواجه با اسکتبار جهانی وکمک به مظلومین عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین وغزه می‌توان گرفت.

حجت السلام ابوذر عرب افزود: از این سفر زیارتی باید نهایت استفاده را در جهت نقش تربیتی که درجامعه به عهده خواهید داشت، ببرید و سعی کنید توشه‌ای برای آینده نقش معلمی خود در مجموعه نظام تعلیم و تربیت باشد.

وی با ذکر حدیثی از امام صادق علیه السلام اظهار کرد: برای هر قدم زائر در این مسیر حسنه‌ای نوشته می‌شود و این توفیق را خداوند متعال به همه بندگانش عطا نمیکند.

حجت‌الاسلام عرب ابراز امیدواری کرد همه ساله توفیق شرکت در این رویداد مهم اسلامی، ملی و جهانی، نصیب همه علاقمندان و مشتاقان این سفر معنوی گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار