دادستان خلخال: وسایط نقلیه متوقف در پارکینگ انتظامی تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خلخال گفت: مالکین وسایط نقلیه ظرف یک هفته با در دست داشتن مدارک مالکیت خودرو و علت توقیف به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند تا نسبت به آزادسازی وسیله نقلیه آنها اقدام شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۱۴
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

دادستان خلخال: وسایط نقلیه متوقف در پارکینگ انتظامی تعیین تکلیف می‌شود

مظفر رضایی روز شنبه در حاشیه بازدید از پارکینگ فرماندهی انتظامی خلخال که در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه موتوری مصوب سال ۱۴۰۲ انجام شد به خبرنگار بسیج گفت: در حال حاضر پارکینگ انتظامی فاقد سایبان و استانداردهای لازم برای نگهداری وسایل نقلیه موتوری بوده و دوربین‌های مداربسته آن کار نمی‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خلخال تصریح کرد: نیروی انتظامی مکلف است در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع معایب و نواقص موجود پارکینگ اقدام کند.

وی با بیان اینکه تعدادی از خودروها و موتور سیکلت‌ها از سال‌ها پیش در این پارکینگ متوقف شده است، گفت: به همه مالکین خودروها و موتورسیکلت‌های متوقف‌ دراین پارکینگ اعلام ‌و ابلاغ می‌شود که ظرف یک هفته برای تعیین تکلیف و ترخیص وسیله نقلیه موتوری خود به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

رضایی اضافه کرد مالکین وسایط نقلیه موتوری با در دست داشتن مدارک مالکیت وسیله نقلیه وعلت توقیف به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند و چنانچه وسیله نقلیه آنها از طریق پلیس آگاهی آزاد نشد، جهت ترخیص وسیله خود به دادستانی خلخال مراجعه کنند تا نسبت به آزادسازی و ترخیص وسیله نقلیه آنها از طریق دفتر دادستانی اقدام شود.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: چنانچه ظرف یک هفته مالکین وسایط نقلیه موتوری پارکینگ انتظام هیچ اقدامی در خصوص ترخیص موتورسیکلت و یا خودروی خود انجام ندهند بر اساس اصل ۴۹ قانون اساسی نسبت به فروش وسایط نقلیه آنها از طریق مزایده اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار