آسفالت راههای روستایی خدمتی ماندگار در راستای محرومیت زدایی و خدمتگزاری به مردم است

ملایی گفت: آسفالت راههای روستایی، از برنامه های در حال اقدام قرارگاههای محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه سلمان در راستای محرومیت زدایی و خدمتگزاری به مردم است که ۱۱ راه روستایی در منطقه سیستان برنامه ریزی شده و اکنون در مرحله اجرای روکش آسفالت قرار دارد .
کد خبر: ۹۶۲۴۲۵۰
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

سرهنگ پاسدار غلامرضاملایی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان درگفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: آسفالت راههای روستایی، یکی از برنامه های در حال اقدام قرارگاههای محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه سلمان استان در راستای محرومیت زدایی و خدمتگزاری به مردم است.

 

 

 وی در ادامه از آسفالت راههای روستایی در شمال استان خبر داد و افزود: امسال آسفالت،۱۱راه روستایی در منطقه سیستان را برنامه ریزی کردیم که اکنون در مرحله اجرای روکش آسفالت قرار دارد .

 

مدیر بسیج سازندگی سپاه سلمان،تصریح کرد : ۱۱ پروژه در حال اجرا ، ۲ شهرستان هامون ونیمروز را شامل می شود که تقریبا ۱۷کیلومتر است.

 

 وی با بیان اینکه ،این پروژه ها با برنامه ریزی هاو هماهنگی ها با اداره کل راهداری استان سیستان وبلوچستان انجام‌شده است ،تصریح کرد :طبق این هماهنگی ،اداره کل راهداری زیرسازی راه‌هایی را انجام می دهندکه جزو پروژه های این اداره برای آسفالت نباشد.

 

 

 وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین قیر مورد نیاز تا پایان سال تعداد پروژه ها افزوده می شود.

 

مدیر سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: بخش دیگری از پروژه های قیر و آسفالت ،مربوط به آسفالت رده‌های بسیج پایگاه‌های مقاومت و همچنین رده های انتظامی بوده، پایگاه شهید عامری یگان ویژه نیروی انتظامی استان بوده است .

 

وی در ادامه از آسفالت ۱۸ هزار متر مربع در این بخش خبر داد و افزود : تقریبا توانستیم ۴۰ هزار متر مربع آسفالت در مجموعه پایگاه‌های مقاومت و رده های بسیج را نیز انجام دهیم .

 

تامین ایزوگام برای منازل محرومین بخش دیگری از اقدامات بسیج سازندگی در حوزه قیر بود که ملایی از آن سخن گفت و تصریح کرد : به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی،حدود چهل وسه هزار متر ایزوگام تامین شده است و در اختیار محرومین قرار گرفته است .

 

وی از تامین و برنامه ریزی ۳۰ هزار متر مربع ایزوگام در شش ماهه دوم خبر داد و افزود: در صورت تامین این مقدار ایزوگام،برای منازل محرومین ،پایگاه‌های مقاومت و رده های بسیج مصرف می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار