فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان:

قاب رسانه‌ها مملو از انعکاس حماسه اربعین حسینی است

قاب رسانه‌ها مملو از انعکاس حماسه اربعین حسینی است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان، در جمع بسیجیان گفت: قاب رسانه‌ها مملو از انعکاس حماسه آفرینی خیل ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در اربعین حسینی است.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۶۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استات چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علیرضا عربی افزود: ايجاد فضای همدلی يکی از درس‌های اربعين است که سيل مشتاقان و دلدادگان سیدالشهداء علیه السلام از سراسر جهان و ايران عازم عتبات عاليات شدند و قاب رسانه‌ها مملو از انعکاس حماسه آفرینی خیل ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در اربعین حسینی است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان، ادامه داد: اربعین حسینی، فقط روزی از روزهای سال نیست، بلکه آیینه‌ای است در برابر چشمان میلیون‌ها انسان متعهد که در آن تصویری از نهضت و قیام خونین محرّم نقش می‌بندد.

وی افزود: یکی از جلوه‌های بسیار زیبای اربعین حسینی حرکت پیاده خیل مشتاقان آن حضرت است که حماسه‌ای وصف‌ناشدنی و جلوه‌ای درک ناشدنی را می‌آفریند یکی از مصادیق قوّت را امروز دنیای اسلام دارد مشاهده می‌کند و آن، راهپیمایی اربعین است یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای مذهبی به شمار می‌رود راهپیمایی اربعین نشان‌دهنده عشق و ارادت زائران به حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش است که در روز عاشورا در کربلا به شهادت رسیدند

سرهنگ پاسدار عربی عنوان کرد: اربعین، روز باشکوهی است که از خون مطهر حضرت امام حسین علیه السلام ، حیات گرفت و نقطه آغاز تبلیغ آرمان کربلا از طریق اشک شد؛ چرا که در این روز، مجلس عزاداری برای حضرت اباعبداالله الحسین علیه‌السلام و تبلیغ آرمان آن حضرت در کنار تربتش برپا شد.

وی تصریح کرد: عشق به حضرت امام حسین علیه السلام فراتر از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی است، اربعین حماسه‌ای است که توجهش به ولی‌عصر عج الله تعالی فرج الشریف بیشتر از توجه به اباعبدالله علیه‌السلام است. در واقع اربعین مانند زیارت عاشورا بنا دارد پیوندی میان عاشورا و ظهور را برقرار کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار