خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

طهارت نفس باید از شاخصه‌های انتصابات مدیران باشد

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان طهارت و تزکیه نفس را از شاخصه‌های انتصاب مدیران عنوان کرد و گفت: طهارت درونی و تقوا، اولویت انتصاب مدیران است.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۷۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
طهارت نفس باید از شاخصه‌های انتصابات مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جلسه شورای نمایندگی سپاه استان در شهرستان فامنین با اشاره به تأکید اهل بیت (ع) به انس با قرآن اظهار کرد: ما به عنوان فعالین فرهنگی باید با قرآن آشنا شویم و از آموزه‌های قرآنی در برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن با بیان اینکه قدر جوانی را بدانید و در مسیر زندگی و پاسداری به دنبال تزکیه نفس باشید، گفت: امام خمینی (ره) فرمود تزکیه از نظر ارزش و رتبه، مقدم بر تعلم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان طهارت و تزکیه نفس را از شاخصه‌های انتصاب مدیران عنوان کرد و گفت: طهارت درونی و تقوا، اولویت انتصاب مدیران است و حکمرانی که در تزکیه نفس دقت نداشته باشد تصمیماتش با نگاه اسلامی فاصله خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تهذیب مخاطبین از نقش‌ها و ماموریت‌های روحانیت است، افزود: خطرناک‌ترین افراد کسانی خواهند بود که مهذب نیستند و چه بسیار صاحبان علمی هستند اما اصلاح نشده‌اند.

نجاری خاطرنشان کرد: اگر در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها تهذیب و تزکیه نباشد نفس سرکش او را به بی‌راه جهت خواهد داد.

وی ادامه داد: سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی حاکمان بدون ایمان هستند و می‌بینید که بسیاری از کشورها رژیم کودک‌کش صهیونیست را در سازمان ملل چندین بار تشویق می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان عنوان کرد: تزکیه نفس مخاطبین از ماموریت‌های ما است و ابتدا باید خود و بعد مخاطبین خود را در این راستا تربیت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار