خبرهای داغ:

راه‌اندازی نمایندگی‌های بهارنکو در سراسر کشور از جمله برنامه‌های مسئولین کشوری است

به دنبال ملی‌شدن طرح بهارنکو جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، مدیرعامل بنیاد ملی خانواده، مدیرعامل گروه مؤسسات بهارنکو و مسئول واحد توسعه و همکاری‌های بهارنکو در ساختمان بنیاد ملی خانواده کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۸۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به دنبال ملی‌شدن طرح بهارنکو جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، مدیرعامل بنیاد ملی خانواده، مدیرعامل گروه مؤسسات بهارنکو و مسئول واحد توسعه و همکاری‌های بهارنکو در ساختمان بنیاد ملی خانواده کشور برگزار شد. 

طی این جلسه «صابر جباری» رئیس مرکز جوانی جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، بهارنکو را یک الگوی موفق در حوزه خانواده معرفی کرد و گفت: این طرح ظرفیت اجرا در سراسر کشور را دارد. 

در ادامه «رضا رویت» مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور نیز مردمی‌بودن بهارنکو را از عوامل اصلی موفقیت این مجموعه دانست و به واگذاری این طرح جهت اجرا به مؤسسات مردم‌نهاد در سایر استان‌ها تأکید کرد.

 مدیرعامل گروه مؤسسات بهارنکو با اشاره به اینکه تصمیم به ازدواج یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین تصمیمات در زندگی هر شخص بوده، اذعان کرد: لازمه یک ازدواج موفق، مهارت‌هایی است که زن و مرد باید آن‌ها را فرابگیرند که فراگیری این مهارت‌ها باعث آرامش و خوشبختی در زندگی و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 «حمید مقامی» با اشاره به اینکه بهارنکو با ۱۴ سال سابقه کار در حوزه خانواده، امروز از یک مؤسسه به گروه مؤسسات تبدیل شده، گفت: قریب به یک هزار پرسنل و استاد به‌صورت تخصصی و کاملاً علمی در سه حوزه پیش، حین و پس از ازدواج در سی و پنج نمایندگی بهارنکو فعالیت دارد.

 وی از جمله تجارب موفق بهارنکو را کاهش ۲۹ درصدی طلاق‌های زیر پنج سال زندگی مشترک در شهر شیراز دانست. 

مقامی با بیان اینکه واگذاری موسسات مشاوره‌های هنگام ازدواج به مؤسسات مردم‌نهاد در پنج استان کشور از جمله اصفهان، یزد، مشهد، همدان و تهران را در دستور کار قرار می‌دهیم، گفت: این در حالی است که نمایندگی بهارنکو در استان آذربایجان غربی نیز شروع به فعالیت کرده و بسیار رضایت‌بخش بوده است. 

وی افزود: امید است با راه‌اندازی دیگر نمایندگی‌های بهارنکو در سراسر کشور شاهد فراگیری مهارت‌های بیشتر زندگی ویژه زوجین و کاهش طلاق کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار