خبرهای داغ:
مدیر منابع سرباز سپاه نینوا:

اجرای طرح انصار برای غایبین بالای 8 سال در گلستان

سرهنگ دوم پاسدار حسین ریاحی گفت: مشمولین غایبی که از زمان غیبت اولیه آنها 8 سال گذشته باشد می توانند با مراجعه به نیروی انسانی سپاه محل زندگی از مزایای این طرح استفاده نموده و خدمت خود را به پایان برسانند.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۹۰
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

اجرای طرح انصار برای غایبین بالای 8 سال در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین ریاحی مدیر منابع سرباز سپاه نینوا در خصوص طرح انصار در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: طرح پذیرش ، آموزش ، ساماندهی و بکارگیری مشمولان غایب بالای 8 سال در استان گلستان در حال اجراست.

وی با اشاره به مفاد این طرح گفت: مشمولین غایبی که از زمان غیبت اولیه آنها هشت سال گذشته باشد می توانند با مراجعه به نیروی انسانی ناحیه سپاه محل زندگی از مزایای این طرح استفاده نموده و خدمت خود را به پایان برسانند.

ریاحی با بیان مزایای طرح انصار اظهار داشت: مشمولان غایبی که فراری نباشند می توانند با حداقل 64 ساعت خدمت در ماه و استفاده از کسری فرزند، ازدواج و سابقه بسیجی کارت پایان خدمت خود را دریافت نمایند.

مدیر منابع سرباز سپاه نینوا تصریح کرد: ایجاد همزمان اشتغال در بیرون طی خدمت وظیفه ^ ایجاد انعطاف در نحوه حضور استفاده از تجارب ، تخصص و توانمندی مشمولین، انعطاف در مدت حضور ، بخشش اضافه خدمت سنواتی (۶) ماه سنواتی) ،رفع تیک غیبت در سامانه فراجا و امکان خروج از کشور برای عتبات پس از طی یکسال شروع فعالیت ، حذف آموزش ،امکان بهره مندی از تهسیلات کسر خدمت ،تاهل اولاد و بسیج تا قبل از تاریخ ورود به غیبت ، امکان فعالیت در عرصه های پیش بینی شده متناسب با تخصص توانمندی و علاقه ، امکان استفاده از لباس شخصی و یا لباس فرم متناسب با عرصه بکارگیری شده ، انجام خدمت در نزدیکترین رده سپاه به محل سکونت حوزه گردان / تیپ و ... از مزایای این ظرح می باشد.

وی اذعان داشت: افراد مشمول این طرح میتوانند نحوه حضور ماهانه خود را به صورت هفته ای یک روز در هفته پاره وقت نیمه وقت و تمام وقت با ترکیبی با رده خدمتی و مکتوب نمودن آنها با رعایت مفاد این طرح انجام دهند.

ریاحی یادآور شد: مدت انجام این طرح حداکثر ۸ سال حضور و فعالیت ماهانه ۶۴ ساعت با احتساب ۳ ماه خدمت در هر سال می باشد با افزایش مدت حضور و فعالیت بیش از ۶۳ ساعت در ماه متناسب با آن مدت ماه احتساب در هر سال افزایش و صدور کارت پایان خدمت در کمتر از ۸ سال خواهد بود . مشمولین این طرح افرادی هستند که از تاریخ غیبت اولیه آنان ۸ سال تمام سپری شده باشد.

مدیر منابع سرباز سپاه نینوا در پایان یادآور شد: مشمولان محترم می توانند با تکمیل فرایند جذب ، استعلامات اخذ مدارک بارگذاری در سامانه ، تکمیل فرم های مربوطه ،اخذ مدرک و انجام استعلامات مدارک کپی کارت ملی و شناسنامه قرد به همراه انجام معاینات اولیه پزشکی کپی مدارک همسر فرزنداد و آخرین مدرک تحصیلی، استعلامات برابر فرم پیوستی ابلاغیه ، شناسایی فرد مشمول ، غایب بالای ۸ سال از زمان غیبت اولیه (غایب فراری نباشد ) و با مراجعه به نیروی انسانی (ناحیه) از این طرح استفاده نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار