خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

بسیجیان خلق کنندگان لحظه‌های بکر و ناب هستند

همدان- معاون مساجد و محلات سپاه انصارالحسین (ع) همدان بسیجیان را خلق کنندگان لحظه‌های بکر و ناب دانست و گفت: بسیج امروز جلوه‌گاه و محل تربیت و پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان و آینده‌سازان این انقلاب است .
کد خبر: ۹۶۲۴۳۳۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
بسیجیان خلق کنندگان لحظه‌های بکر و ناب هستند

سرهنگ ابراهیم بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان در حاشیه نمایشگاه اسوه اظهار کردد: عزیزان بسیجی شهرستان تویسرکان با تلاش جهادی جلوه‌های پر شکوهی را خلق کرده‌اند و درقالب ۹ غرفه توسط ۹ پایگاه مقاومت نمونه در معرض دید اعضای دیگر پایگاه‌های سطح شهرستان قرار داده‌اند.

وی افزود: در این غرفه‌های به عینه جلوه‌های ایثار و تلاش با شکوه تمام در خدمت رسانی به مردم درقالب‌های مختلف مشاهده می‌شود و جای خدا قوت به بسیجیان عزیز خالق این ایثارگری‌ها دارد .

معاون مساجد و محلات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بسیجیان را خلق کنندگان لحظه‌های بکر و ناب دانست و گفت: بسیج امروز جلوه‌گاه و محل تربیت و پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان و آینده‌سازان این انقلاب است و در عرصه‌های مختلف از فناوری، علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری گرفته تا فضای مجازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد .

وی اضافه کرد: بسیج مرکزی برای پرورش استعدادهای دختران و پسران این سرزمین است که خانواده‌ها با اعزام فرزندان خود به بسیج زمینه رشد و بالندگی فرزندان و تعالی کشور را رقم خواهند زد.

بختیاری گفت: ما امروز در این غرفه‌ها شاهد تلاش و پیشرفت در عرصه‌های با برنامه‌ریزی با خلاقیت که محل بروز و ظهور استعدادها بودیم که زمینه تجاری سازی ایده‌ها و خلاقیت را رقم خواهد زد و یکی از وظایف بسیج هم به انبوه رساندن این تجاری‌سازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار