آمادگی پذیرایی هیأت شهدای گمنام شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از زائرین پیاده امام مهربانی ها

فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:  تمهیدات لازم برای خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) را جهت اسکان و پذیرایی در مسیرهای منتهی به مشهد اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۳۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد،  « رضا جهان پور »  در نشست ستاد اجرایی خدمت رسانی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: سال گذشته در این ایام هزاران نفر زائر پیاده از سراسر استان‌های کشور در ایستگاه‌های صلواتی مستقر در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی سرویس دهی شدند.

وی افزود: امسال هم خدمات دهی برای همین تعداد زائر در نظر گرفته شده که بسته به شرایط جوی می‌تواند افزایش یابد.

جهان پور عنوان کرد: امسال برای پذیرایی از حدود ۵۵۰ نفر از زائران پیاده امام رئوف در ۳ شبانه روز  در ۳ مدرسه برنامه ریزی شده و ارائه خدمات اسکان مناسب و تغذیه در ۳ وعده غذایی به آنان نیز با مشارکت پایگاه بسیج شهدای گمنام و جمعی از خیرین تدارک لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور آمادگی هر چه بیشتر و هماهنگی میان بخش‌های مختلف تاکنون جلسات هماهنگی متعددی در سطح شهرک‌های صنعتی استان برگزار شده و امکانات بهداشتی، درمانی، تغذیه‌ای و رفاهی برای استقرار زائران تدارک دیده شده است.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی با بیان اینکه امروز خدمتگزاری به زائران پیاده به کار ملی تبدیل شده است، افزود: گروه‌هایی از سراسر استان‌های کشور، برای خدمت به زائران پیاده به خراسان رضوی می‌آیند و با استقرار در ایستگاه‌های صلواتی در این زمینه  با همیاری واحدهای صنعتی مستقر در همان شهرک‌ها فعالیت می‌کنند.

وی از استقرار 15 ایستگاه صلواتی در 15 شهرک صنعتی خادم الرضا (ع) ، توس، چناران، قوچان، تربت جام، فریمان،کاویان، بینالود، خیام نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، رباط سنگ، زاوین،مشهد(کلات)، چرمشهر برای پذیرایی از زائران پیاده امام رضا (ع) در محورهای پنج گانه منتهی به مشهد خبر داد و افزود: این ایستگاه‌ها در فاصله 45 کیلومتر از یکدیگر ایجاد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار